Kierownik Projektu w zespole saturacji klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KW/KPSK/EB/30/1020
Umowa na zastępstwo
Opis stanowiska:
- Udział i prowadzenie projektów w obszarze x-sell i budowy wartości klienta,
- Prowadzenie i przygotowanie spotkań / telekonferencji statusowych / prezentacji,
- Budowa wartości klienta poprzez projektowanie działań marketingowych i sprzedażowych,
- Rekomendowanie i wdrażanie działań mających na celu zwiększenie efektywności kampanii CRM,
- Weryfikacja oraz kontrola prawidłowego przebiegu zaplanowanych działań, Planowanie i realizacja wielokanałowej komunikacji direct kierowanej do klientów Grupy Cyfrowy Polsat,
- Bieżąca analiza konkurencji, trendów i rekomendowanie nowych rozwiązań,
- Przygotowywanie zestawień i raportów związanych z monitorowaniem realizowanych działań,
- Przygotowywanie materiałów do realizacji kampanii direct online i offline,
- Współpraca macierzowa w ramach Departamentu oraz z pozostałymi Departamentami Spółki w zakresie realizacji celów budowy wartości klienta.
Wymagania:
- Masz doświadczenie w zakresie komunikacji do klienta online i offline /pozyskania klienta / budowy wartości klienta oraz samodzielnym prowadzaniu projektów,
- Jesteś kreatywny i nie boisz się przedstawiać własnych pomysłów oraz wykazujesz się inicjatywą,
- Jesteś dobrze zorganizowany, skrupulatny i nie obawiasz się udziału wielu projektów jednocześnie pod presją czasu,
- Potrafisz wychodzić z inicjatywa i radzisz sobie w trudnych sytuacjach,
- Jesteś Komunikatywny i posiadasz zdolności negocjacyjne,
- Posiadasz duże zdolności analityczne oraz wyciągania wniosków,
- Potrafisz sprawnie posługiwać się Program Excel oraz Power Point,
- Dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej,
- Dodatkowym atutem będzie znajomość aktualnych trendów i rozwiązań w zakresie CRM, Marketing Automation oraz zaawansowanej analityki danych.