Kierownik Projektu w zespole saturacji klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KW?KPSK/EB/30/1020
Umowa na zastępstwo
Opis stanowiska:
- Udział i prowadzenie projektów w obszarze x-sell i budowy wartości klienta
- Prowadzenie i przygotowanie spotkań / telekonferencji statusowych / prezentacji
- Budowa wartości klienta poprzez projektowanie działań marketingowych i sprzedażowych
- Rekomendowanie i wdrażanie działań mających na celu zwiększenie efektywności kampanii CRM
- Weryfikacja oraz kontrola prawidłowego przebiegu zaplanowanych działań
- Planowanie i realizacja wielokanałowej komunikacji direct kierowanej do klientów Grupy Cyfrowy Polsat
- Bieżąca analiza konkurencji, trendów i rekomendowanie nowych rozwiązań
- Przygotowywanie zestawień i raportów związanych z monitorowaniem realizowanych działań
- Przygotowywanie materiałów do realizacji kampanii direct online i offline
- Współpraca macierzowa w ramach Departamentu oraz z pozostałymi Departamentami Spółki w zakresie realizacji celów budowy wartości klienta
Wymagania:
- Masz doświadczenie w zakresie komunikacji do klienta online i offline /pozyskania klienta / budowy wartości klienta oraz samodzielnym prowadzaniu projektów
- Jesteś kreatywny i nie boisz się przedstawiać własnych pomysłów oraz wykazujesz się inicjatywą
- Jesteś dobrze zorganizowany, skrupulatny i nie obawiasz się udziału wielu projektów jednocześnie pod presją czasu
- Potrafisz wychodzić z inicjatywa i radzisz sobie w trudnych sytuacjach
- Jesteś Komunikatywny i posiadasz zdolności negocjacyjne
- Posiadasz duże zdolności analityczne oraz wyciągania wniosków
- Potrafisz sprawnie posługiwać się Program Excel oraz Power Point
- Dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej
- Dodatkowym atutem będzie znajomość aktualnych trendów i rozwiązań w zakresie CRM, Marketing Automation oraz zaawansowanej analityki danych