Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with Portuguese or Spanish or Greek + English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
  • Team Leader English / French

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader with Scandinavian (Finnish or Norwegian or Danish) and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader Swedish with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with Italian and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta z językiem portugalskim, hiszpańskim lub greckim oraz angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
  • Lider Zespołu Obsługi Klienta (angielski/francuski)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
  • Lider zespołu ze językiem skandynawskim (fińskim, norweskim lub duńskim) i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
  • Lider zespołu z j. szwedzkim i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Nadzór nad codzienną pracą zespołu call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami. Regularne coachingi zespołu w celu osiągania celów wydajnościowych. Identyfikacja problemów z wydajnością, opracowanie planów działań poprawczych,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Zabrze Kierownik Zespołu Call Center Zabrze
Kierownik Projektu (branża Call Center)

Kierownik Projektu (branża Call Center)

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Zabrze
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
856 dni temu

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

 

Praca z ludźmi daje Ci ogromną satysfakcję? Wysoko cenisz samodzielność i niezależność w podejmowaniu decyzji? Szukasz ciekawych wyzwań zawodowych?

Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi "TAK", umów się z nami na rozmowę.

 

W związku z uruchomieniem nowych przedsięwzięć poszukujemy ambitne osoby do naszego zespołu zarządzającego na stanowisko:

Kierownik Projektu (branża Call Center)
Miejsce pracy: Zabrze

Będziesz odpowiedzialny za:

  • zarządzanie zespołem liderów i konsultantów pracujących na projekcie,
  • współpraca z pozostałymi działami w celu zapewnienia optymalnej realizacji założeń biznesowych,
  • wdrażanie rozwiązań mających na celu wzrost efektywności realizowanego projektu,
  • wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów jakościowych,
  • analizowanie i raportowanie wyników zespołu.

Nasze oczekiwania wobec Ciebie:

  • wykształcenie wyższe,
  • znakomite zdolności organizacyjne, samodzielność, odpowiedzialność,
  • optymizm, pozytywna energia, ambicja, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania,
  • wysoka kultura osobista oraz znakomite zdolności interpersonalne,
  • nastawienie na realizację celów, skuteczność oraz konsekwencja w działaniu,
  • postawa budująca pozytywną atmosferę w zespole,
  • umiejętność szybkiej analizy sytuacji oraz krzepkie rozwiązywanie problemów,
  • nieograniczone wykorzystanie podstawowych narzędzi w MS Office,
  • min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem.

W zamian oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawowe + system motywacyjny,
  • interesującą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjemnej atmosferze,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji.

 

 Osoby zainteresowane podjęciem rozmów prosimy o przesłanie CV.

 

Poznaj

ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

Podobne oferty

  • Team Leader with Portuguese or Spanish or Greek + English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
  • Team Leader English / French

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader with Scandinavian (Finnish or Norwegian or Danish) and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader Swedish with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with Italian and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta z językiem portugalskim, hiszpańskim lub greckim oraz angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
  • Lider Zespołu Obsługi Klienta (angielski/francuski)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
  • Lider zespołu ze językiem skandynawskim (fińskim, norweskim lub duńskim) i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
  • Lider zespołu z j. szwedzkim i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Nadzór nad codzienną pracą zespołu call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami. Regularne coachingi zespołu w celu osiągania celów wydajnościowych. Identyfikacja problemów z wydajnością, opracowanie planów działań poprawczych,...