Jesteśmy dziesięcioosobowym, multidyscyplinarnym zespołem. Większość z nas pracuje w Szczecinie, jedna osoba w Łodzi i jedna w Warszawie. Pracujemy w systemie hybrydowym. Zespół jest odpowiedzialny za rozwój produktów, celem dostosowania ich do zmieniających się potrzeb rynku i klienta, wsparcie działów sprzedaży, prezentowanie i promowanie produktów wewnątrz i na zewnątrz organizacji, analizę rynku i klientów oraz Customer Experience.
O produktach, którymi się opiekujemy możesz przeczytać pod linkiem: www.certum.pl
Szefem zespołu jest Ewelina Ewelina Chudy
Jeśli szukasz stanowiska, które dostarczy Ci wyzwań, ale będzie stanowiło również źródło satysfakcji, w którym ceniona jest wiedza i zaangażowanie – aplikuj!
- zarządzanie i odpowiedzialność za przydzielone produkty w zakresie realizacji określonych dla nich planów sprzedaży (SSL, CodeSigning, S/MIME, narzędzia do zdalnej identyfikacji osób),
- tworzenie strategii produktowej, biznesowej i marketingowej, skierowanej na rynek polski oraz rynki zagraniczne,
- zarządzenie cyklem życia produktu,
- badanie efektywności wdrożenia produktu,
- analiza trendów rynkowych, monitowanie preferencji klienta oraz aktywności konkurencji,
- występowanie podczas targów, konferencji, webinarów, szkoleń,
- tworzenie i aktualizacja materiałów marketingowych/produktowych,
- współpraca z działem handlowym celem wsparcia w osiągnięciu jak największego wyniku,
- budowanie strategii cenowej dla przydzielonej grupy produktowej.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, marketing, informatyka),
- doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika Produktu,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (wykorzystywany do kontaktów z klientami i partnerami zagranicznymi oraz do bieżącego pozyskiwania wiedzy oraz analiz rynku, konkurencji i klientów),
- wiedza z zakresu IT,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- orientacja na realizację założonych celów biznesowych,
- zaangażowanie i samodzielność w realizacji zadań,
- kreatywność,
- otwartość na nowe doświadczenia,
- umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- doświadczenie w branży IT,
- znajomość branży hostingowej,
- znajomość branży usług zaufania.
- boxy powitalne dla nowych pracowników,
- praca w największej spółce IT,
- pracowniczy Plan Emerytalny (PPE),
- dofinansowanie okularów,
- drużyna Asseco Active Team,
- ubezpieczenie grupowe,
- system motywacyjny,
- karta Multisport,
- playroomy,
- owocowe dni,
- prywatna opieka medyczna,
- dofinansowanie wypoczynku,
- spotkania integracyjne.
Poznaj
Asseco Data Systems S.A.
Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.
Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.