Unizeto Technologies SA z centralą w Szczecinie jest wieloprofilową firmą z sektora IT. Zajmujemy się m. in: projektowaniem i integracją systemów, jak również tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług IT.
Oferowane przez Spółkę rozwiązania i realizowane projekty integracyjne cechują się wysoką jakością wykonania, innowacyjnością technologiczną oraz szczególną troską o wysokie bezpieczeństwo danych. Portfolio oferowanych rozwiązań wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów z każdej części rynku – od sektora administracji publicznej, poprzez sektor ubezpieczeń społecznych i służby zdrowia, po klientów biznesowych i indywidualnych.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Nr ref: KP/UI/VIII/SZ
- budowanie i wdrażanie strategii rozwoju oferty produktowej
- realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie marżowością oferty
- współtworzenie strategii marketingowej produktów, koordynowanie jej realizacji i kontrola efektów
- inicjowanie, planowanie i wdrażanie działań zwiększających sprzedaż
- analiza rynku pod kątem nowych możliwości biznesowych
- stałe monitorowanie sytuacji rynkowej produktów własnych i konkurencji
- negocjacje z dostawcami oraz producentami
- współpraca z partnerami biznesowymi i technologicznymi zmierzająca do zwiększenia rentowności oraz konkurencyjności oferty
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla Pracowników
- współpraca ze strukturami IT w celu optymalnego wykorzystania zasobów Data Center
- ścisła współpraca z Key Account Managerem
- współpraca ze strukturami marketingu strategicznego
- raportowanie działań do Dyrektora Obszaru Biznesowego
- kilkuletnie doświadczenie w strukturach marketingu lub rozwoju usług sektora IT (szczególnie hosting, serwery dedykowane, kolokacja)
- bardzo dobra znajomość rynku hostingu zarządzanego oraz usług data center
- doskonałe zdolności analityczne i staranność w działaniu
- inicjatywa, kreatywność i samodzielność w osiąganiu postawionych celów
- zorientowanie na wynik
- umiejętność oceny oraz optymalizacji działań marketingowych
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- wykształcenie wyższe lub kierunkowe podyplomowe
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek
- znajomość rynku dystrybutorów w branży IT
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- umowę o pracę
- motywacyjny system wynagradzania
- pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole
- służbowy laptop i telefon komórkowy.