- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Przygotowywanie planów produkcji oraz ich kosztorysów m.in. w oparciu o złożone zamówienia.
- Opracowywanie harmonogramu realizacji zadań produkcyjnych (obciążenie stanowisk pracy, stan i wydajność maszyn, koszty zużycia mediów itp.).
- Nadzorowanie i organizowanie pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Nadzór nad budynkiem i jego otoczeniem, jego instalacjami i zainstalowanymi urządzeniami.
- Koordynowanie obiegu odzieży w celu zapewnienia płynnej wymiany i naprawy odzieży.
- Sporządzanie raportów o stanie zaawansowania procesów, a w przypadku zakłóceń w realizacji harmonogramu podejmowanie działań naprawczych.
- Nadzorowanie organizacji pracy linii produkcyjnych oraz dokonywanie oceny wydajności.
- Analizowanie rzeczywistych i planowanych kosztów realizacji procesu produkcji. Inicjowanie zmian mających na celu poprawę jakości i wydajności przy zachowaniu właściwego poziomu obsługi klienta.
- Koordynowanie procesu obiegu informacji wewnątrz działu. Współpraca z innymi działami oraz koordynowanie pracy podwykonawców.
- Nadzorowanie zagadnień związanych z BHP, zabezpieczeniem zakładu i mienia firmy.
- Udział w projektach dotyczących usprawniania procesu produkcji.
- Doświadczenie w planowaniu i organizacji produkcji oraz w zarządzaniu zespołem produkcyjnym,
- Mile widziane wykształcenie wyższe - techniczne,
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
- Rozumienie problemów związanych z produkcją, obsługą klienta, inwentaryzacją itp.,
- Znajomość zasad zarządzania jakością,
- Odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie,
- Umiejętność efektywnego analizowania i rozwiązywania problemów,
- Zdolności organizacyjne i przywódcze,
- Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z zagranicznymi kontrahentami będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
- Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie będącej liderem europejskim w swojej branży,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone, bony na święta, paczki dla dzieci), możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia,
- Dofinansowanie do pakietu sportowego,
- Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika,
- Dobrze wyposażone zaplecze socjalne,
- Ogólnodostępny parking dla pracowników.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Osoby zainteresowane, spełniające wymagania wskazane powyżej prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikuj.
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy