Firma Berendsen Textile Service Sp. z o.o. jest liderem na europejskim rynku w zakresie wynajmu i serwisu odzieży roboczej, mat podłogowych oraz urządzeń higienicznych. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
- Przygotowywanie planów produkcji oraz ich kosztorysów m.in. w oparciu o złożone zamówienia.
- Opracowywanie harmonogramu realizacji zadań produkcyjnych (obciążenie stanowisk pracy, stan i wydajność maszyn, koszty zużycia mediów itp.).
- Nadzorowanie i organizowanie pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Nadzór nad budynkiem i jego otoczeniem, jego instalacjami i zainstalowanymi urządzeniami.
- Koordynowanie obiegu odzieży w celu zapewnienia płynnej wymiany i naprawy odzieży.
- Sporządzanie raportów o stanie zaawansowania procesów, a w przypadku zakłóceń w realizacji harmonogramu podejmowanie działań naprawczych.
- Nadzorowanie organizacji pracy linii produkcyjnych oraz dokonywanie oceny wydajności.
- Analizowanie rzeczywistych i planowanych kosztów realizacji procesu produkcji. Inicjowanie zmian mających na celu poprawę jakości i wydajności przy zachowaniu właściwego poziomu obsługi klienta.
- Koordynowanie procesu obiegu informacji wewnątrz działu. Współpraca z innymi działami oraz koordynowanie pracy podwykonawców.
- Nadzorowanie zagadnień związanych z BHP, zabezpieczeniem zakładu i mienia firmy.
- Udział w projektach dotyczących usprawniania procesu produkcji.
- Doświadczenie w planowaniu i organizacji produkcji;
- Mile widziane wykształcenie wyższe - techniczne.
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel;
- Rozumienie problemów związanych z produkcją, obsługą klienta, inwentaryzacją itp.;
- Znajomość zasad zarządzania jakością;
- Odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie;
- Umiejętność efektywnego analizowania i rozwiązywania problemów;
- Zdolności organizacyjne i przywódcze;
- Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej.
- Ciekawą, stabilną pracę w firmie będącej liderem europejskim w swojej branży,
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet socjalny, dofinansowanie do karty sportowej,
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),
- Pracę w kompetentnym i ambitnym zespole,
- Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji.
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy