Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów RTV, AGD, IT i nowych technologii.
W związku z otwarciem nowego OUTLETU NEONET we Wrocławiu poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
efektywne zarządzanie OUTLETEM NEONET oraz wyprzedażami sprzętów poreklamacyjnych
-
zarządzanie kilkuosobowym zespołem Sprzedawców/Specjalistów ds. Reklamacji
-
realizację planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań
-
jakość i terminowość obsługi procesów reklamacyjnych
-
dbanie o dobry wizerunek punktu, zgodny z obowiązującymi standardami NEONET
-
osobistą, aktywną obsługę Klientów oraz sprzedaż sprzętów poserwisowych
-
przyjęcia sprzętu na stan OUTLETU oraz do magazynu Działu Reklamacji
-
proces ewidencjonowania reklamacji i rozliczania w OUTLECIE
-
współpracę z serwisami, dostawcami i producentami oraz centralnym Działem Reklamacji
-
terminowe i zgodne z obowiązującymi uregulowaniami raportowanie
Od Kandydatów oczekujemy:
-
min. 3-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (w zarządzaniu sklepem/punktem sprzedaży /Outletem/placówką usługową itp.)
-
wykształcenia minimum średniego, preferowane wyższe
-
umiejętności zarządzania i motywowania podległego zespołu
-
silnej motywacji osiągnięć i sukcesów
-
zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów
-
wysokich umiejętności sprzedażowych i obsługi Klienta
-
samodzielności w działaniu
-
otwartości na zmiany
Kandydatom oferujemy:
-
umowę o pracę
-
pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności
-
możliwość rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej firmie
-
pakiet dodatkowych benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
-
atrakcyjny system wynagradzania, uzależniony od osiąganych wyników