Grupa Scutum ("Scutum" oznacza po łacinie "tarczę") jest wiodącym dostawcą produktów i usług w
dziedzinie bezpieczeństwa elektronicznego, bezpieczeństwa i obrony oraz ochrony
przeciwpożarowej. Firma została założona w 1989 roku, aby ostatecznie stać się jednym z głównych
liderów w Europie w dziedzinie ochrony, bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej, z silną
obecnością w segmentach rynku B2B i B2C.
Dzięki ciągłym inwestycjom w technologię i unikalne know-how, Grupa rozrosła się do organizacji o
wartości ponad 200 milionów euro, zatrudniającej ponad 1800 pracowników, obecnej w kilku krajach
europejskich, posiadającej biura i centra monitoringu we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Belgii,
Holandii i USA. Grupa Scutum jest własnością prywatną i utrzymuje kulturę korporacyjną opartą na
wąskiej hierarchii i szybkim podejmowaniu decyzji. Dzięki temu Scutum może znacznie szybciej
reagować na złożone wymagania klientów w dziedzinie bezpieczeństwa i ochrony. Obecnie chcemy
wejść na rynek polski jako część naszego programu rozwoju i nawiązać współpracę z naszymi
obecnymi i nowymi klientami.
Nasz sukces i przyszły rozwój zależą od umiejętności i postawy naszych pracowników. Są one
najważniejszą częścią naszej działalności. Dlatego staramy się stworzyć nie tylko bezpieczne
środowisko pracy, ale także swobodne i kreatywne środowisko pracy, w którym wszystkie talenty
mogą się rozwijać.
- Odpowiedzialność za sprzedaż i koszty bieżące Grupy.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Wsparcie dla istniejących klientów.
- Współpraca przy zawieraniu nowych kontraktów i negocjowanie umów.
- Zapewnienie bardzo wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
- Kontrola i wsparcie procesów handlowych i operacyjnych.
- Organizacja działalności sprzedaży.
- Znajomość języka niemieckiego i polskiego w mowie i piśmie.
- Ukończone szkolenie zawodowe lub studia związane z branżą ochrony.
- Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziedzinie technologii zabezpieczeń elektronicznych.
- Elastyczne godziny pracy.
- Wysokie umiejętności sprzedażowe i marketingowe.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Wysoka elastyczność i gotowość do działania.
- Niezawodność.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i odpowiednich aplikacji MS Office.
- Możliwość wniesienia własnych pomysłów i spostrzeżeń.
- Zróżnicowane i odpowiedzialne zadania.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Młody i dynamiczny zespół.
- Zdobycie doświadczenia zawodowego w renomowanej międzynarodowej firmie .
- Atrakcyjne,stałe wynagrodzenie.
- Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków (samochód,telefon,laptop).