Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Zagrożenie korupcją
- Praca w terenie
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
- Praca w stresie, często pod presją czasu
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na V piętrze w budynku XV kondygnacyjnym
- Zainstalowana winda
Zakres zadań
- Kieruje i nadzoruje pracą zespołu w zakresie prowadzenia RPWDL, w tym m.in. dokonywania wpisów do rejestru /zmiany wpisu w rejestrze, przygotowywania decyzji administracyjnych dot. czasowego zaprzestania działalności podmiotów leczniczych całkowicie lub w zakresie niektórych jednostek/komórek organizacyjnych oraz wydawania decyzji administracyjnych o wykreśleniu podmiotu z rejestru lub odmowie wpisu do rejestru w ramach upoważnienia wojewody w ramach upoważnienia.
- Kieruje i nadzoruje sprawami w zakresie sprawowania nadzoru i kontroli podmiotów leczniczych oraz oceny zabezpieczenia kompleksowej, podstawowej i specjalistycznej opieki medycznej w zakresie neonatologii i pediatrii, położnictwa i ginekologii z uwzględnieniem zagadnień planowania rodziny oraz monitorowanie potrzeb w tym zakresie.
- Kieruje, nadzoruje i kontroluje podmioty lecznicze, dla których organem rejestrowym jest Wojewoda Lubuski, w zakresie zgodności wykonywanej działalności z przepisami określającymi warunki wykonywania działalności leczniczej, w tym m.in. podejmowanie bieżących interwencji, przygotowywanie zawiadomień kierowanych do odpowiednich instytucji i organów oraz decyzji administracyjnych w sprawie nakładania sankcji.
- Planuje i nadzoruje wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań Oddziału oraz pozyskiwania dochodów budżetu państwa zgodnie z właściwością Oddziału.
- Kieruje i nadzoruje sprawy związane z kontrolą, przeprowadzaną przez wyznaczonych przez Wojewodę lekarzy i psychologów, dotyczącą wykonywania oraz dokumentowania badań oraz wydawania orzeczeń lekarskich i psychologicznych, osobom ubiegającym się i posiadającym licencję detektywa oraz osobom ubiegającym się lub posiadającym pozwolenie na broń, w tym także przygotowywanie umów cywilno-prawnych w tym zakresie.
- Kieruje i nadzoruje sprawy związane ze zlecaniem kontroli podmiotów leczniczych na podstawie art. 111 ust. 5 ustawy o działalności leczniczej, tj. konsultantom wojewódzkim w ochronie zdrowia oraz jednostkom organizacyjnym podległym lub nadzorowanym przez Wojewodę Lubuskiego, oraz przygotowywanie umów cywilno-prawnych w tym zakresie.
- Nadzoruje procesy monitorowania sytuacji w podmiotach leczniczych objętych nadzorem Wojewody Lubuskiego, mogących mieć wpływ na zagrożenie poczucia bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańców województwa lubuskiego, w tym informacji o akcjach protestacyjnych, strajkowych i zagrożeniach ograniczenia udzielania świadczeń oraz podejmowanie bieżących interwencji dot. funkcjonowania podmiotów leczniczych.
- Współpracuje z Ministerstwem Zdrowia, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, Rzecznikiem Praw Pacjenta, konsultantami wojewódzkimi w ochronie zdrowia, Lubuskim Oddziałem Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia (LOW NFZ), Wojewódzką Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną, Wojewódzkim Inspektoratem Farmaceutycznym, Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego oraz innymi organami i instytucjami w zakresie realizowanych zadań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie medyczne, pedagogiczne, administracyjne- Doświadczenie zawodowe: powyżej 2 lat w przeprowadzaniu kontroli
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
- Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
- Niezbędna wiedza w zakresie: systemu ochrony zdrowia, ustawy o działalności leczniczej i rozporządzeń wykonawczych, ustawy Prawo przedsiębiorców, ustawy o wyrobach medycznych, ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- Komunikatywność, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dyspozycyjność
- Umiejętność zarządzania i współpracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków oraz argumentowania stanowiska
- Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
- Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie kierunkowe: zarządzanie w ochronie zdrowia lub zdrowiu publicznym
- Co najmniej 1 rok pracy w administracji lub w ochronie zdrowia, w obszarze ochrony zdrowia
- Co najmniej 1 rok doświadczenia w zarzadzaniu zespołem
- Prawo wykonywania zawodu medycznego (niezbędne do przeprowadzania kontroli oraz wglądu do dokumentacji medycznej)
- Umiejętność nadzorowania i przeprowadzania kontroli
- Prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-10 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Klauzula informacyjna (informacje o przetwarzaniu danych osobowych) na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, s. 1; sprostowanie: Dz.U. L 127 z 23.5.2018, s. 2), zwanego dalej Rozporządzeniem, RODO.
- W jakim celu dane są przetwarzane? Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Kto jest administratorem danych i jak można się z nim skontaktować? Wojewoda Lubuski z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski
- Jak długo dane będą przetwarzane? Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor Generalny Urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o archiwizacji
- Na jakiej podstawie dane są przetwarzane?
1. Osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów (art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w zakresie danych wykraczających poza regulacje Kodeksu Pracy oraz Ustawy o Służbie Cywilnej
2. Osoba, której dane dotyczą, wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych w jednym lub kilku konkretnych celach, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego przewidują, iż osoba, której dane dotyczą, nie może uchylić zakazu (art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – w zakresie danych wrażliwych wykraczających poza regulacje Kodeksu Pracy oraz Ustawy o Służbie Cywilnej
3. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
- Jakie inne regulacje zostały uwzględnione przy przetwarzaniu? Art. 22 (1) Kodeksu pracy, art. 4, 4a, 5 Ustawy o służbie cywilnej, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Ustawa o dostępie do informacji publicznej
- Czy podanie danych jest obowiązkowe? Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Kto jest lub może być odbiorcą danych? Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wyniki naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Informacje w zakresie wyników wyboru są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Prezesa Rady Ministrów
- Prawo dostępu do treści danych na podstawie art. 15 RODO, Prawo do sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO - jeśli są błędne lub nieaktualne, Prawo do usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO - gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, Prawo do ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO
- Gdzie można złożyć skargę na nieprawidłowości związane z przetwarzaniem? Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia
- Jak można skontaktować się z inspektorem ochrony danych? W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: iod@lubuskie.uw.gov.p