Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Nasza firma obecnie jest w fazie bardzo mocnego rozwoju i dobrych zmian, które napędzane są przede wszystkim przez ludzi, którzy z nami pracują. Obecnie chcielibyśmy wzmocnić nasz zespół o osobę nastawioną na osiąganie wielkich sukcesów, działając w oparciu o ponadprzeciętne standardy biznesowe. Pracując z nami dołączysz do zespołu ludzi pełnych pasji i będziesz uczestniczył w realizacji inspirujących projektów.
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Budowanie i pozyskiwanie portfela nowych klientów w zakresie pracy tymczasowej na terenie województwa mazowieckiego
- Przygotowywanie ofert i udział w negocjacjach warunków handlowych
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
- Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych (targi , konferencje)
- Zarządzanie zespołem w oddziale w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta, zgodnej z przyjętymi standardami
- Realizacja planów sprzedażowych
- Ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych firmy
- Monitorowanie rynku oraz analiza działań konkurencji
- Zarządzanie budżetem oddziału
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w sprzedaży usług B2B( preferowane w sprzedaży i/lub konsultingu usług HR) potwierdzonego sukcesami
- Doświadczenia w agencji pracy - minimum 2 lata
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem - minimum 1 rok
- Doskonałych umiejętności interpersonalnych i menadżerskich (motywowanie pracowników, oceny pracownicze),
- Nastawienia na osiąganie założonych celów,
- Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów i bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- Wysokiej kultury osobistej
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację
- Wykształcenia wyższego ( preferowane wykształcenie kierunkowe - socjologia, psychologia, zarządzanie)
Oferujemy:
- Przejrzyste i stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa oraz premia uzależniona od wyników sprzedaży)
- Samodzielność, dużą decyzyjność i przestrzeń we wdrażaniu nowych inicjatyw
- Możliwość realnego rozwoju zawodowego
- Niezbędne narzędzia pracy( laptop, telefon, samochód służbowy)
- Serdeczną atmosferę, zaufanie, entuzjazm i ambicję współpracowników
- Spotkania integracyjne, humor obok wysokich standardów biznesowych
- Pracę w firmie będącą liderem w branży (10 miejsce w agencji zatrudnienia!)