Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 102618
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu,
- praca w terenie,
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na I piętrze z dostępem do światła dziennego,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- kierowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy Oddziału,
- koordynowanie, we współpracy z Rzecznikiem Prasowym Wojewody, komunikacji z mediami oraz przedstawicielami biur prasowych ministerstw,
- organizowanie i koordynowanie wydarzeń medialnych z udziałem Wojewody Dolnośląskiego (konferencje prasowe, spotkania z przedstawicielami rządu i samorządowcami, spotkania ze służbami, administracją zespoloną, niezespoloną, instytucjami państwowymi),
- koordynowanie, w porozumieniu z Rzecznikiem Prasowym Wojewody, spraw związanych z przekazywaniem informacji do mediów oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy, w porozumieniu z Dyrektorami pozostałych komórek organizacyjnych Urzędu,
- koordynowanie przebiegu wizyt przedstawicieli państwa i rządu pod kątem obsługi medialnej,
- dbanie o wizerunek Wojewody w mediach, zarówno poprzez przygotowywanie oraz przekazywanie do mediów informacji dotyczących pracy Wojewody, jak i reagowanie na krytykę wyrażoną w mediach,
- prowadzenie działań informacyjnych w sytuacjach kryzysowych, zgodnie z Wojewódzkim Planem Zarządzania Kryzysowego,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej,
- znajomość ustawy prawo prasowe,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- biegła znajomość mediów społecznościowych,
- biegła znajomość rynku mediów,
- umiejętność komunikacji pisemnej,
- komunikatywność,
- umiejętność kierowania zespołem pracowników.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe