Ogłoszenie numer: 146508, z dnia 2011-04-28
poszukuje kandydatów na stanowisko:
KIEROWNIK ODDZIAŁU CALL CENTER
Miejsce pracy: śląskie
Opis stanowiska
- Realizacja polityki handlowej w tradycyjnym nowoczesnym kanale sprzedaży
- Zarządzanie zespołem telemarketingowym oraz wsparcie ich rozwoju poprzez prowadzenie spotkań, trening i coaching
- Nadzór nad powierzonym budżetem
- Tworzenie raportów oraz analiz sprzedaży
- Inicjacja i rekomendowanie nowych pomysłów oraz rozwoju w dedykowanym zespole
- Rekrutowanie i motywowanie podległego zespołu
- Aktywna współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w firmie
- Odpowiedzialność za całokształt funkcjonowania oddziału
Wymagania
- Doświadczenie managerskie na podobnym stanowisku min. 1 rok, poparte wynikami sprzedażowymi
- Umiejętność wytyczania oraz egzekwowania krótko i długoterminowych celów sprzedażowych
- Doskonała praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- Nastawienie na realizację celów
- Pasja, przywództwo, budowanie efektywnych relacji i nastawienie biznesowe
Oferujemy
- Atrakcyjny system wynagrodzeń i perspektywę awansu
- Stabilność zatrudnienia
- Narzędzia pracy
- System szkoleń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.