- Tworzenie budżetu i praca z budżetem
- Koordynacja prac serwisów zewnętrznych oraz grupą techników w tym tworzenie grafików oraz rozliczeń
- Dbanie o terminowość składania ofert, protokołów, faktur, raportów oraz informowanie klienta o działaniach
- Nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów urządzeń oraz pomieszczeń technicznych
- Raportowanie wykonywania przeglądów i inspekcji
- Organizacja zleconych prac dodatkowych
- Prowadzenie dokumentacji obiektu
- Budowanie dobrych relacji z zarządcą budynku oraz dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
- Wykształcenie minimum średnie techniczne opcjonalnie: elektryczne z zakresu automatyki, mechatroniki, HVAC lub pokrewne
- Uprawnienia dozorowe: SEP G I powyżej 1 kV, oraz SEP G II
- Wymagana wiedza i doświadczenie w zakresie obsługi instalacji budynkowych tj. elektryka, wentylacja, klimatyzacja, ogrzewanie
- Znajomość budowy i obsługi instalacji przeciwpożarowych SAP / DSO
- Znajomość procedur prowadzenia Książki Obiektu budowlanego
- Dobra znajomość obsługi programów Word, Outlook a w szczególności Excel
- Min. 12 m-cy doświadczenia w kierowaniu obiektami w zakresie nadzoru instalacji technicznych
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki, schematy, instrukcje)
- Umiejętność tworzenia dobrej atmosfery w pracy, oraz pozytywnych relacji z klientem
- Umiejętność koordynowania działań służb i firm uczestniczących w realizacji kontraktu
- Predyspozycje osobowościowe (dokładność, terminowość, uczciwość)
- Uprawnienia Grupy I, II i III eksploatacja / dozór
- Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
- Rozszerzony pakiet opieki medycznej za 1 zł (możliwość dołączenia bliskich na korzystnych warunkach)
- Dostęp do platformy nauki języka angielskiego i niemieckiego
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego i karty sportowej
- Szkolenia autoryzacyjne
- Miejsce pracy tworzone przez opartą na wartościach kulturę organizacyjną
Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostępnej TUTAJ.
Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty
Poznaj
ENGIE Services Sp. z o.o.
ENGIE Services sp. z o.o. działa jako stabilny i wiodący partner na rynku polskim w zakresie usług Facility Management od ponad 23 lat i zatrudnia ponad 590 pracowników. Nasze usługi polegają na obsłudze technicznej obiektów, specjalistycznych serwisach, wykonawstwie, przebudowach, modernizacjach instalacji i systemów budynkowych. Realizujemy prace w kompleksach biurowych, centrach handlowych, obiektach przemysłowych i logistycznych, centrach danych, budynkach uczelni, szkół, szpitali oraz obiektach dydaktyczno-naukowych. W ramach działalności poszukujemy osób o profilu technicznym z zakresu elektryki, mechatroniki, automatyki, ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji, hydrauliki, oraz systemów przeciwpożarowych.Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu?Rozwój: Stawiamy na rozwój i doceniamy Twoje zaangażowanie, dlatego aż 90% Projekt Managerów i Kierowników Obiektu w ramach awansu pochodzi z wewnętrznych struktur firmy. Dbamy również o zróżnicowany zakres obowiązków oparty o najnowocześniejszych rozwiązaniach i technologiach cyfrowych oferowanych przez Grupę ENGIE na świecie. O rozwoju naszej kadry mówimy również, gdy oferujemy autoryzacyjne szkolenia.Benefity: Umowa o pracę, prywatna opieka medyczna, nauka języków obcych na platformie elearningowej, karta sportowa, możliwość ubezpieczenia grupowego, premie.Zawsze dbamy o interesy naszych pracowników, a przede wszystkim stawiamy na długoterminowe relacje, dostosowując nasze działania do aktualnych potrzeb rynkowych.