- Zarządzanie i koordynowanie realizacją usług porządkowych w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta
- Zarządzanie podległym zespołem
- Kontakt z podwykonawcami
- Bezpośrednia rekrutacja personelu
- Współpraca z Działem Handlowym w zakresie pozyskiwania nowych kontraktów
- Nadzór nad gospodarką materiałowo-sprzętową oraz kontrola kosztów operacyjnych
- Profesjonalizm w działaniach związanych z procesem obsługi Klienta
- Doskonała organizacja własnego czasu pracy
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Biegłość w obsłudze pakietu MS Office
- Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami i innowacjami
- Dyspozycyjność
- Czynne prawo jazdy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę
- Dobrą atmosferę pracy w zgranym, lubiącym się zespole
- Szansę na kształtowanie osobistych i zawodowych kompetencji oraz realizację własnych pomysłów
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.