Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy,...
Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie rozproszonym kontraktem w Polsce w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników...
Udział w projektach rozbudowy Zakładu oraz instalacji technicznych infrastruktury; Utrzymanie sprawności infrastruktury technicznej obiektu przemysłowego; Tworzenie i realizacja harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń i instalacji; Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu...
Zadania: realizacja zadań związanych z technicznym utrzymaniem powierzchni wynajętej przez klienta, w tym:nadzór nad PPM powierzchniwykonywanie drobnych napraw technicznych w ramach zespołunadzór nad działaniem poszczególnych instalacji na powierzonej powierzchninadzór i aktywny udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowościach: Lubliniec, Tarnowskie Góry, Częstochowa, Mierzęcice, Miasteczko Śląskie prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług...
Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją nieruchomości - w tym pisma, wnioski i inne dokumenty. Uczestnictwo w spotkaniach Wspólnot Mieszkaniowych. Komunikacja z właścicielami i najemcami na różnych poziomach. Współpraca z zarządem i instytucjami. Nadzorowanie firm obsługujących nieruchomości.
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
16 godz.
Zakres obowiązków: realizacja zadań zakupowych zgodnie z harmonogramem; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów budowlanych; prowadzenie audytów nowych podwykonawców i dostawców; prowadzenie negocjacji, przygotowanie umów, kontraktowanie...
Kierownik Obiektów - nadzór w czystości i ochronie
Kierownik Obiektów - nadzór w czystości i ochronie
Zakłady Usługowe EZT S.A.
Kielce
praca stacjonarna
2134 dni temu
Dbamy o czystość i bezpieczeństwo
Zakłady Usługowe „EZT” S.A.
Firma z ponad 25 letnim doświadczenie w branży profesjonalnych usług czystościowo-porządkowych oraz ochrony osób i mienia w zawiązku z dynamicznym rozwojem i potrzebą rozbudowywania struktur poszukuje kandydatów na stanowisko:
Kierownik Obiektów nadzór w czystości i ochronie
Miejsce pracy: Kielce
Opis stanowiska:
Reprezentowanie i dbanie o interesy Firmy w kontaktach z klientem w podległym regionie
Kierowanie pracą podległych pracowników
Tworzenie kalkulacji, prognozowanie wyników, kontrola kosztów
Koordynowanie prac ochrony na podległych obiektach oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją
Udział w rekrutacji pracowników oraz szkoleniach
Oczekiwania:
Doświadczenie w branży na podobnym stanowisku co najmniej 1 rok
Doświadczenie w zarządzaniu personelem
Samodzielność w działaniu, zdolności analityczne
Umiejętności liderskie, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
Odpowiedzialność
Zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu
Dyspozycyjność
Wykształcenie min. średnie
Mobilność, prawo jazdy kat. B
Wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony
Oferujemy
Samodzielne stanowisko
Rozwojową prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o przejrzystych strukturach zarządzania;
Możliwości podnoszenia kwalifikacji.
Umowa o pracę i system premiowy
Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy, telefon, laptop
Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy,...
Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie rozproszonym kontraktem w Polsce w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników...
Udział w projektach rozbudowy Zakładu oraz instalacji technicznych infrastruktury; Utrzymanie sprawności infrastruktury technicznej obiektu przemysłowego; Tworzenie i realizacja harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń i instalacji; Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu...
Zadania: realizacja zadań związanych z technicznym utrzymaniem powierzchni wynajętej przez klienta, w tym:nadzór nad PPM powierzchniwykonywanie drobnych napraw technicznych w ramach zespołunadzór nad działaniem poszczególnych instalacji na powierzonej powierzchninadzór i aktywny udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowościach: Lubliniec, Tarnowskie Góry, Częstochowa, Mierzęcice, Miasteczko Śląskie prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług...
Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją nieruchomości - w tym pisma, wnioski i inne dokumenty. Uczestnictwo w spotkaniach Wspólnot Mieszkaniowych. Komunikacja z właścicielami i najemcami na różnych poziomach. Współpraca z zarządem i instytucjami. Nadzorowanie firm obsługujących nieruchomości.
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
16 godz.
Zakres obowiązków: realizacja zadań zakupowych zgodnie z harmonogramem; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów budowlanych; prowadzenie audytów nowych podwykonawców i dostawców; prowadzenie negocjacji, przygotowanie umów, kontraktowanie...