-
Realizacja ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych,
-
Współpraca z partnerami biznesowymi,
-
Utrzymywanie i rozwój relacji handlowych ze strukturą agencyjną,
-
Koordynowanie pracy podległego regionu Doradców Biznesowych Agencyjnych,
-
Organizacja warsztatów sprzedażowych i prowadzeniem szkoleń,
-
Prezentacja oferty podczas spotkań z Doradcami Biznesowymi,
-
Dbanie o rozwój wiedzy Doradców Biznesowych Agencyjnych,
-
Monitorowanie działań konkurencji w podległym obszarze,
-
Raportowanie do Operacyjnego Kierownika Makroregionu – Rynek Biznesowy.
- Posiadasz wyższe wykształcenie,
- Masz doświadczenie w koordynowaniu pracy mobilnych struktur sprzedaży,
- Masz doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną strukturą sprzedaży,
- Potrafisz budować i utrzymywać długotrwałe relacje biznesowe,
- Potrafisz negocjować i szybko podejmować decyzje,
- Znasz techniki sprzedaży i posiadasz zdolności analityczne,
- Umiesz prowadzić szkolenia,
- Dobrze organizujesz pracę i jesteś gotowy do pracy w terenie,
- Jesteś samodzielny i dynamiczny w działaniu,
- Cechuje Cię entuzjazm i pozytywne nastawienie do pracy,
- Posiadasz prawo jazdy kat. B,
- Dobrze znasz MS Office.
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (sky is the limit)
- Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Zaplanowana ścieżka kariery i możliwość awansu
- Konkursy sprzedażowe
- Imprezy integracyjne
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenia na życie
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.