specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
12 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł; wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł; udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach; współpraca z innymi działami departamentów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
12 godz.
Zakres obowiązków: Współpraca z międzynarodowymi dostawcami w zakresie realizacji planów zakupowych Przygotowywanie planów zakupowych w oparciu o analizy i zapotrzebowanie produkcyjne Zarządzanie i nadzorowanie procesów zakupowych (ustalanie ilości zamówień, dotrzymywanie terminowości,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
12 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży, koordynacja produkcji w fabrykach należących do kontrahentów, koordynacja i monitoring terminowości realizacji zamówień i dostaw, prowadzenie negocjacji handlowych,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Składanie zamówień i nadzór nad procesem wraz z reklamacjami, Sporządzanie szczegółowych budżetów w zakresie dostaw materiałów, Analiza runku polskiego i międzynarodowego, wyszukiwanie potencjalnych dostawców i weryfikacja obecnych, Sporządzanie, na...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów drewnopochodnych (płyta meblowa, laminaty, okleina, sklejka) wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów drewnopochodnych; udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Realizowanie zadań zgodnie z danymi w oparciu o procedurę zamówień spółki, Współpraca z firmami handlowymi (podwykonawcami, dostawcami, usługodawcami) w trakcie uzgadniania sposobu realizacji zamówień, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najsprawniejszej obsługi...
Twoje zadania na stanowisku: Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy; Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych Dostawców; Sporządzanie zestawień i analiz ofert; Generowanie zamówień zakupu; Administracyjna obsługa procesów zakupowych;...
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów branż RTV, AGD, IT i nowych technologii. W związku ze stałym rozwojem naszych struktur sprzedażowych poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Kierownik Marki - Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
kształtowanie oferty handlowej dla powierzonych marek
udział w negocjacjach warunków współpracy z Dostawcami i Producentami
odpowiedzialność za realizację kontraktów z Dostawcami i Producentami
zapewnienie dostępności produktów z powierzonej branży w różnych kanałach sprzedaży
utrzymywanie optymalnych parametrów: rotacji, marży, wartości sprzedaży
planowanie i realizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż produktów powierzonej branży
budowanie relacji i stała współpraca z Dostawcami oraz Klientami wewnętrznymi
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia min. średniego
mile widziane doświadczenia w pracy w obszarze zakupów lub sprzedaży produktów RTV / AGD lub pokrewnych
bardzo dobrej znajomości programu Excel
wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych i zdolności logicznego myślenia
wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych
umiejętności pracy z Dostawcami oraz Klientami wewnętrznymi
wytrwałości i skuteczności w działaniu
entuzjastycznego podejście do życia i pracy
Wybranym kandydatom oferujemy:
pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności
możliwość rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej firmie
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
12 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł; wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł; udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach; współpraca z innymi działami departamentów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
12 godz.
Zakres obowiązków: Współpraca z międzynarodowymi dostawcami w zakresie realizacji planów zakupowych Przygotowywanie planów zakupowych w oparciu o analizy i zapotrzebowanie produkcyjne Zarządzanie i nadzorowanie procesów zakupowych (ustalanie ilości zamówień, dotrzymywanie terminowości,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
12 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży, koordynacja produkcji w fabrykach należących do kontrahentów, koordynacja i monitoring terminowości realizacji zamówień i dostaw, prowadzenie negocjacji handlowych,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Składanie zamówień i nadzór nad procesem wraz z reklamacjami, Sporządzanie szczegółowych budżetów w zakresie dostaw materiałów, Analiza runku polskiego i międzynarodowego, wyszukiwanie potencjalnych dostawców i weryfikacja obecnych, Sporządzanie, na...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów drewnopochodnych (płyta meblowa, laminaty, okleina, sklejka) wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów drewnopochodnych; udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Realizowanie zadań zgodnie z danymi w oparciu o procedurę zamówień spółki, Współpraca z firmami handlowymi (podwykonawcami, dostawcami, usługodawcami) w trakcie uzgadniania sposobu realizacji zamówień, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najsprawniejszej obsługi...
Twoje zadania na stanowisku: Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy; Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych Dostawców; Sporządzanie zestawień i analiz ofert; Generowanie zamówień zakupu; Administracyjna obsługa procesów zakupowych;...