Kierownik Marki OTC/OTX
Miejsce pracy: Warszawa
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Wypracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfela marek OTC/OTX, zapewniających realizację celów biznesowych firmy,
- Zarządzanie markami i ich efektywnością finansową z uwzględnieniem działań konsumenckich, trade oraz promocji medycznej,
- Planowanie krótko i długoterminowych strategii oraz prognoz sprzedażowych dla określonej grupy produktów (strategia marketingowa i strategia sprzedażowa),
- Udział w opracowywaniu strategii rozwoju portfolio produktowego,
- Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla określonej grupy marek dla targetu konsumenckiego oraz HCP,
- Monitorowanie i przedstawianie wiedzy marketingowej na temat produktu dla dedykowanej grupy Przedstawicieli Farmaceutycznych oraz Medycznych,
- Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi i badań, pozyskiwanie i analiza informacji z innych działów, sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktów i zmian na rynku,
- Wdrażanie zaplanowanej strategii oraz monitorowanie postępów jej realizacji.
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 3 letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu markami (leki OTC, wyroby medyczne lub suplementy diety),
- Udokumentowane sukcesy w samodzielnym zarządzaniu markami lub projektami strategicznymi dla marek OTC,
- Wiedza z zakresu planowania sprzedaży i aktywności marketingu konsumenckiego oraz medycznego
- Wiedza z zakresu opracowywania strategii komunikacji konsumenckiej i egzekucji w kanałach komunikacji, takich jak ATL, digital, BTL, e-commerce,
- Wiedza i doświadczenie z zakresu wyboru, opracowywania badań konsumenckich oraz interpretacji ich wyników,
- Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi i technik marketingowych stosowanych w sektorze farmaceutycznym dla produktów sprzedawanych bez recepty
- Znajomość rynku farmaceutycznego i zależności panujących na rynku farmaceutycznym (lekarz, apteka, pacjent),
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing, zarządzanie lub medyczne,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Wysokie umiejętności analityczne,
- Znajomość MS Office - poziom zaawansowany,
- Prawo jazdy kategorii B.
- Lokalizacja: Pieńków/Warszawa.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie zasadnicze i premię cykliczną,
- Samochód służbowy,
- Dodatkowe 540-720 PLN/rok na zakupy lub wybrane benefity (kafeteria benefitowa),
- Ubezpieczenie na życie współfinansowane przez pracodawcę,
- Bezpłatną opiekę medyczną ENEL-MED dla pracownika i bliskich (bogaty pakiet w tym rehabilitacja bez limitu),
- Program Poleceń Pracowniczych - bonus do 4 000 zł brutto,
- Ciekawa oferta szkoleń wewnętrznych, dofinansowanie do kursów i szkoleń,
- Dodatkowe świąteczne świadczenia pieniężne, paczki mikołajkowe dla dzieci,
- Imprezy firmowe (Festiwal Wartości, spotkania świąteczne),
- Pakiet Zdrowie na 5 (akcje edukacyjne i profilaktyki zdrowotnej, szczepienia, program mental health).