PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrum Realizacji Inwestycji Region Śląski w Sosnowcu poszukuje osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: Sosnowiec z zastrzeżeniem, że osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie kontraktem inwestycyjnym w zespole kontraktu unijnego ds. umów przyłączeniowych oraz wykupu gruntów na obszarze Śląska, etap I, Linia E65 na odcinku Będzin – Katowice-Tychy-Czechowice Dziedzice – Zebrzydowice
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie kontraktem na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,
- udział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
- udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej, koniecznej do udzielenia zamówienia na roboty budowlane
- sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu,
- weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
- udział w odbiorach prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu,
- uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
- opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji,
- reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem.
Wymagane kwalifikacje:
- minimum 5 lat doświadczenia, w tym minimum 3 lata w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych,
- wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, elektroenergetyka, energetyka, inżynieria środowiska lub pokrewne),
- znajomość MS Office i MS Project na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
- znajomość Prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy Prawo zamówień publicznych,
- mile widziane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą - Prawo budowlane,
- umiejętność zarządzania zespołem oraz współpracy z firmami zewnętrznymi,
- umiejętność analitycznego myślenia, szybkiego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów, asertywność, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.