Kierownik kontraktu (infrastruktura miejska)
Miejsce pracy: woj. pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie
Zakwaterowanie na kontrakcie
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- koordynację i kontrolę realizacji projektu inwestycyjnego,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją projektu w zakresie terminu, harmonogramu oraz cen,
- podejmowanie decyzji zgodnie ze strategią firmy,
- planowanie i zarządzanie priorytetami w ramach powierzonego kontraktu,
- strategiczne planowanie i zarządzanie budżetem,
- efektywne zarządzanie podległym zespołem w celu zwiększenia wydajności i jakości pracy,
- rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków z zachowaniem etyki biznesowej,
- zarządzanie harmonogramami inwestycji,
- współpracę z dostawcami i podwykonawcami robót,
- bezpośrednie nadzorowanie jakości realizowanych robót.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego technicznego,
- co najmniej 5-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem zadaniami inwestycyjnymi,
- doświadczenia zdobytego w okresie ostatnich 5 lat, na co najmniej dwóch inwestycjach, przy czym przynajmniej jedna z inwestycji była realizowana w oparciu o uznany standard kontraktów inwestycyjnych FIDIC,
- znajomości warunków kontraktowych FIDIC,
- biegłej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- samodzielności oraz inicjatywy,
- odpowiedzialności za powierzone zadania,
- dyspozycyjności (praca w delegacji pn. – pt.).
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
- pracę przy ciekawych projektach w dynamicznie rozwijającej się Grupie,
- stabilność i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- niezbędne narzędzia pracy,
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie grupowe,
- kartę Multisport,
- szkolenia zawodowe,
- dofinansowanie do biletów na wydarzenia kulturalne,
- dofinansowanie do wczasów i wycieczek,
- zakwaterowanie na kontrakcie.