Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Tryb pracy: hybrydowy
Etat: pełny etat
- Odpowiedzialność za motywowanie i rozwój kompetencji pracowników oraz efektywną współpracę w powierzonym zespole
- Odpowiedzialność za procesy reklamacyjne obsługiwane w powierzonym zespole oraz powiązaną dokumentację procesową (procedury i instrukcje)
- Zgłaszanie inicjatyw i podejmowanie działań mających na celu zmniejszenie wpływów reklamacji i poprawę satysfakcji Klienta
- Dbałość o jakość pracy zespołu poprzez monitoring spraw, analizę badań satysfakcji Klienta, przeprowadzanie coachingów zespołowych oraz indywidualnych w powierzonym zespole
- Udział w projektach biznesowych np. kreowanie procesów obsługowych dla nowych produktów
- Podejmowanie inicjatywy w zakresie zmian w procesach w celu podnoszenia efektywności konsultantów i satysfakcji Klientów
- Aktywna współpraca międzysekcyjna
- Biegłość obsługi programów MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio-zaawansowany B2
- Doświadczenie w dziale reklamacji lub na stanowisku kierowniczym w obsłudze Klienta
- Dodatkowym atutem będzie znajomość aplikacji obsługowych wykorzystywanych w TMPL do obsługi Klienta
- T-Mobile Polska to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy i eksperymentujemy!
- Jeżeli chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata technologii i telekomunikacji i wspierać nasz zespół swoimi kompetencjami i doświadczeniem, dzielić się wiedzą i liczyć na to samo z naszej strony – nie czekaj i dołącz do #MagentaTeam!
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.