Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Kierownik/kierowniczka zespołu administracji
Miejsce pracy: Wałbrzych
Numer: StPr/25/0495
1. Administracja środkami trwałymi, realizacja całokształtu spraw gospodarczych Teatru oraz realizacja zadań w zakresie przygotowania o przeprowadzenia inwestycji i nadzór nad remontami.
2. W zakresie inwestycji i remontów:
- ustalanie potrzeb dotyczacych inwestycji, modernizacji i remontów i opracowywanie w tym zakresie planpow,
- koordynacja całokształtu zagadnień związanych z inwestycjami i remontami,
- wyszukiwanie odpowiednich wykonawców robót budowlanych, zakup materiałów i urządzeń,
- nadzór nad terminowym i jakościowym wykonaniem prac remontowych oraz dopilnowanie ostatecznego odbioru robót i przekazanie do użytku,
- gromadzenie całości dokumentacji związanej z remontami, prowadzenie książek obiektów budowlanych,
- uczestniczenie w pracach komisji p.poż i BHP,
- przygotowywanie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych,
- opracowywanie planów wyposazenia obiektów Teatru.
3. W zakresie administracji:
- administracja i organizacja gospodarki majątkiem trwałym, przedmiotami i drobnym sprzętem (w tym prowadzenie ewidencji. organizowanie spisów z natury, organizacja konserwacji maszyn i urządzeń),
- organizacja i zabezpieczenie właściwego utrzymania stanu sanitarnego i higienicznego oraz gazowego ogrzewania obiektów,
- prowadzenie spraw zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną, roboczą, środki utrzymania czystości i higieny oraz apteczki pierwszej pomocy,
- zaopatrywanie komórek organizacyjnych w materiały biurowe i gospodarcze, prowadzenie spraw dotyczących zaopatrzenia w energię elektryczną, gaz, wywozu nieczystości, czyszczenia ulic, drobnych napraw i konserwacji w obiektach teatralnych,
- nadzór pracy podległych pracowników, sporządzanie planów pracy,
- sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej spraw administracyjnych,
- organizacja zasad technicznego zabezpieczenia obiektów, przeglądów zabezpieczeń obiektów i mienia,
- zapewnienie dozoru obiektów i czuwanie nad ich prawidłowym funkcjonowaniem,
- prowadzenie kontroli dokumentów finansowo-księgowych pod względem merytorycznym w zakresie celowości wydatków administracyjno-rzeczowych związanych z utrzymaniem obiektu instytucji w zakresie świadczeń BHP oraz zgodności z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
- zapewnienie dostepności architektonicznej budynków Teatru,
- wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Teatru w zakresie spraw gospodarczych, administracyjnych i remontowych Teatru.
Praca od 07:30 do 15:30.
Możliwość rozpoczęcia pracy na stanowisku od 1 września 2025 r. z płatnym okresem przygotowawczym w sierpni.
Wymagania konieczne:Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:Miniumum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym doświadczenia w prowadzeniu co najmniej kilkuosobowych zaspołów.
- Dobra znajomośc zagadnień z dziedziny administracji budynkami i mieniem.
- Uprawnienia gazowe pozwalające na dozór urządzeń instalacji gazowych lub gotowość do udziału w szkoleniu w celu nabycia takich uprawnień.
- Znajomość pakietu Office.
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Odpowiedzialność i skrupulatność.
- Komunikatywność.
- Prawo jazdy kat. B.
Miejsce pracy:Wałbrzych
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 5 500 PLN
Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcy
Adres:pl. Teatralny 1, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Dane kontaktowe:Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Sebastian Majewski
sekretariat@teatr.walbrzych.pl
74 648 83 10
Sposób kontaktu:bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu