- Min 2 letnie doświadczenie we wdrażaniu produktów na rynku energii.
- Doświadczenie w przygotowaniu analiz pod kątem strategii marketingowej.
- Dobra znajomość branży energetycznej i trendów rozwoju.
- Wiedza nt. regulacji rynku energetycznego i otoczenia rynkowego.
- Znajomość rynku telco oraz umiejętność budowania partnerstw i aliasów w celu tworzenia wspólnych ofert.
- Umiejętność planowania, prowadzenia i rozliczenia kampanii reklamowych digital i tradycyjnych.
- Umiejętność przygotowywania analiz finansowych, budżetowania i kontrolingu związanego z działalnością marketingową.
- Zarządzanie strategią produktową i portfelem produktów oraz cyklem życia w poszczególnych segmentach rynków B2C i B2B.
- Opracowanie i rozwijanie roadmapy produktowo-ofertowej w celu osiągania założeń budżetowych.
- Tworzenie koncepcji marketingowych, wymagań biznesowych oraz wdrażanie produktów oraz usług dodanych (VAS).
- Analiza konkurencji, porównanie atrakcyjności rynkowej ofert i badania marketingowe (jakościowe i ilościowe).
- Analizy zachowań klientów, popytowo-podażowe oraz wskaźnikowe w celu ciągłej optymalizacji oferty produktowo-usługowej.
- Właścicielstwo i zarządzenie procesem TTM w Spółce przy wdrażaniu i modyfikacji ofert.
- Zarządzanie komunikacją marketingową oraz PR.
- Opracowywanie i wdrażanie planu komunikacji marketingowej dla produktów B2C i B2B.
- Definiowanie wytycznych do komunikacji oferty i akceptacja konceptów i materiałów komunikacyjnych.
- umowa o pracę,
- pracowniczy fundusz emerytalny.
- praca zdalna 2/3 dni w tygodniu.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa.
- kultura feedbacku,
- nagrody za osiągnięcia.
- ergonomiczna przestrzeń biurowa,
- zniżki na usługi Orange (energia, światłowód).
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.