którą zagwarantują:
- umowa o pracę,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw.pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
- budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel,
- elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
- wolontariat pracowniczy,
- samochód służbowy.
To będą Twoje zadania:
- Realizacja sprzedaży w zarządzanym kanale dla dedykowanego portfela kluczowych klientów
- Zdobycie najlepszej ekspozycji u najlepszych klientów, przy założonym poziomie rentowności
- Opracowanie strategii dla zarządzanego kanału sprzedaży (hipermarkety, supermarkety)
- Wdrożenie warunków handlowych w ramach współpracy klientami kluczowymi, zgodnie z zatwierdzoną polityką handlową spółki
- Realizacja planów sprzedaży w dziale kluczowych klientów
- Realizacja wynegocjowanych budżetów promocyjnych z kluczowymi klientami w zakresie grupy / kanału
- Analiza i raportowanie danych o sprzedaży Kluczowych Klientów
- Monitorowanie działalności konkurencji bezpośrednich partnerów handlowych
- Odpowiedzialność za całość P&L zarządzanej grupy klientów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie politykami
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem (stanowiska: KAM, JKAM, KAS), w tym wyznaczanie priorytetów, wsparcie w prowadzeniu biznesu, prowadzenie działań rozwojowych w oparciu o feedback i rozwój kompetencji.
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 6 lat doświadczenia w sprzedaży w branży FMCG
- Min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu klientami sieciowymi/międzynarodowymi
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Umiejętność cross-funkcyjnego prowadzenia projektów (trade marketing, category management, marketing)
- Zdolność całościowej analizy biznesu i roli zarządzonego kanału w przełożeniu na rekomendacje
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym komunikację i korespondencję mailową
- Biegła znajomość pakietu Office
- Prawo jazdy kat. B
- Wysokie umiejętności prezentacji i wystąpień przed dużą grupą odbiorców
- Łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji
- Wysokie umiejętności negocjacyjne
- Umiejętność podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności
- Umiejętności zarządzania, motywowania i planowania pracy podległego zespołu
Poznaj
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Wedel od 1851 roku dostarcza konsumentom przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady i jest podziwiany za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. W wedlowskim portfolio znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony oraz Torcik Wedlowski. Misja Wedla: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” odzwierciedla filozofię działania, która zakłada odpowiadanie na wyzwania współczesnego świata jako odpowiedzialny producent, pracodawca, sąsiad i partner. Przepisem na sukces Wedla są ludzie, których wyróżnia poczucie dumy z tworzenia polskiej marki słodyczy, wybieranych przez miliony ludzi. Nasz przepis to ludzie.