Najnowsze oferty pracy

  • Key Account Manager (Automotive Industry)

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    The Key Account Manager (KAM) is responsible for leading a team of 6-10 people focused on delivering solutions for the automotive aftermarket. This role encompasses overseeing the business units P&L, program management, ensuring high-quality solutions, and fostering strong relationships with...
  • Key Account Manager

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne obowiązki: Kierowanie zespołem 6-10 specjalistów; Mentoring, rozwój kompetencji i zarządzanie wydajnością. Zarządzanie kluczowymi klientami, identyfikacja ich potrzeb, dostarczanie customizowanych rozwiązań; Utrzymywanie trwałych relacji komercyjnych. Opracowywanie i...
  • Kierownik ds. Kluczowych Klientów

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Jako Key Account Manager będzoesz odpowiedzialny za kierowanie zespołem 6-10 osobowym, skupionym na dostarczaniu rozwiązań dla motoryzacyjnego rynku wtórnego. Rola ta obejmuje nadzorowanie zysków i strat jednostek biznesowych, zarządzanie programami, zapewnianie wysokiej jakości rozwiązań...
  • Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu / Sales & Marketing Manager

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych zgodnych z celami biznesowymi firmy, planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomu cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   lubelskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   lubuskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu Warszawa
Kierownik / Kierowniczka Rozwoju Kanałów Sprzedaży TT

Kierownik / Kierowniczka Rozwoju Kanałów Sprzedaży TT

Lotte Wedel Sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
587 dni temu
Kierownik / Kierowniczka Rozwoju Kanałów Sprzedaży TT
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • umowa o pracę,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw.pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
  • budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel,
  • elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
  • wolontariat pracowniczy,
  • samochód służbowy.
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • Przygotowanie oraz wdrożenie Planów Kanałowych (strategii) dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak również impulsu w punkcie sprzedaży w najbardziej efektywny sposób
  • Tworzenie ram oraz prowadzenie procesu weryfikacji implementacji standardów kanałowych w sklepach (odpowiedzialność za harmonogram i zasady procesu, odpowiedzialność za spójność procesu ze standardami)
  • Współpraca z odpowiednimi funkcjami odpowiedzialnymi za zarządzenie klientem programów dla klientów w podległych Kanałach Sprzedaży (aktywności skierowane do kluczowych klientów oraz konsumentów)
  • Opracowywanie planów wejścia NPD na rynek do podległych kanałów/klientów – target listing dla klientów/cele dystrybucyjne oraz narzędzie wsparcia dla produktu
  • Bieżące monitorowanie wyników osiąganych przez klientów oraz w ramach kanałów, rekomendacje działań mających na celu poprawę wyników w tym Inicjowanie działań projektowych typu „szyte na miarę”
  • Dbanie o efektywny proces komunikacji w ramach Działu Sprzedaży oraz rozwój narzędzi komunikacyjnych
  • Nadzór pracy bezpośrednich podwładnych oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych oraz rozwojowych podległych pracowników
  • Efektywne zarządzanie budżetem Marketingu Handlowego dedykowanym do podległych Kanałów Sprzedaży
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w dziale sprzedaży, marketingu handlowego
  • Minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku managerskim
  • Umiejętność zarządzania klientami
  • Umiejętność zarządzania zespołem (bezpośrednio podległym i matrixowym)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość rynku FMCG i zależności na nim. Niezbędna wiedza o strukturze rynku (podmioty na rynku i zależności między nimi)
  • Aktywne podejście do rozwiązywania zadań i problemów
  • Wysokie umiejętności analityczne, komunikacyjne, przekonywania, sprzedawania koncepcji, prezentacji
  • Umiejętność planowania, syntezy danych, krytycznej analizy problemu
  • Umiejętność logicznej argumentacji i obrony prezentowanego stanowiska
  • Zorientowanie na realizację wyznaczonych celów
  • Prawo jazdy kat. B
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
 

Podobne oferty

  • Key Account Manager (Automotive Industry)

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    The Key Account Manager (KAM) is responsible for leading a team of 6-10 people focused on delivering solutions for the automotive aftermarket. This role encompasses overseeing the business units P&L, program management, ensuring high-quality solutions, and fostering strong relationships with...
  • Key Account Manager

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne obowiązki: Kierowanie zespołem 6-10 specjalistów; Mentoring, rozwój kompetencji i zarządzanie wydajnością. Zarządzanie kluczowymi klientami, identyfikacja ich potrzeb, dostarczanie customizowanych rozwiązań; Utrzymywanie trwałych relacji komercyjnych. Opracowywanie i...
  • Kierownik ds. Kluczowych Klientów

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Jako Key Account Manager będzoesz odpowiedzialny za kierowanie zespołem 6-10 osobowym, skupionym na dostarczaniu rozwiązań dla motoryzacyjnego rynku wtórnego. Rola ta obejmuje nadzorowanie zysków i strat jednostek biznesowych, zarządzanie programami, zapewnianie wysokiej jakości rozwiązań...
  • Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu / Sales & Marketing Manager

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych zgodnych z celami biznesowymi firmy, planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomu cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   lubelskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   lubuskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...