którą zagwarantują:
- umowa o pracę,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw.pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
- budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel,
- elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
- wolontariat pracowniczy,
- samochód służbowy.
To będą Twoje zadania:
- Przygotowanie oraz wdrożenie Planów Kanałowych (strategii) dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak również impulsu w punkcie sprzedaży w najbardziej efektywny sposób
- Tworzenie ram oraz prowadzenie procesu weryfikacji implementacji standardów kanałowych w sklepach (odpowiedzialność za harmonogram i zasady procesu, odpowiedzialność za spójność procesu ze standardami)
- Współpraca z odpowiednimi funkcjami odpowiedzialnymi za zarządzenie klientem programów dla klientów w podległych Kanałach Sprzedaży (aktywności skierowane do kluczowych klientów oraz konsumentów)
- Opracowywanie planów wejścia NPD na rynek do podległych kanałów/klientów – target listing dla klientów/cele dystrybucyjne oraz narzędzie wsparcia dla produktu
- Bieżące monitorowanie wyników osiąganych przez klientów oraz w ramach kanałów, rekomendacje działań mających na celu poprawę wyników w tym Inicjowanie działań projektowych typu „szyte na miarę”
- Dbanie o efektywny proces komunikacji w ramach Działu Sprzedaży oraz rozwój narzędzi komunikacyjnych
- Nadzór pracy bezpośrednich podwładnych oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych oraz rozwojowych podległych pracowników
- Efektywne zarządzanie budżetem Marketingu Handlowego dedykowanym do podległych Kanałów Sprzedaży
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
- minimum 3 letnie doświadczenie w dziale sprzedaży, marketingu handlowego
- minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku managerskim
- umiejętność zarządzania klientami
- umiejętność zarządzania zespołem (bezpośrednio podległym i matrixowym)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość rynku FMCG i zależności na nim. Niezbędna wiedza o strukturze rynku (podmioty na rynku i zależności między nimi)
- aktywne podejście do rozwiązywania zadań i problemów
- wysokie umiejętności analityczne, komunikacyjne, przekonywania, sprzedawania koncepcji, prezentacji
- umiejętność planowania, syntezy danych, krytycznej analizy problemu
- umiejętność logicznej argumentacji i obrony prezentowanego stanowiska
- zorientowanie na realizację wyznaczonych celów
- prawo jazdy kat. B
Poznaj
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Wedel od 1851 roku dostarcza konsumentom przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady i jest podziwiany za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. W wedlowskim portfolio znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony oraz Torcik Wedlowski. Misja Wedla: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” odzwierciedla filozofię działania, która zakłada odpowiadanie na wyzwania współczesnego świata jako odpowiedzialny producent, pracodawca, sąsiad i partner. Przepisem na sukces Wedla są ludzie, których wyróżnia poczucie dumy z tworzenia polskiej marki słodyczy, wybieranych przez miliony ludzi. Nasz przepis to ludzie.