którą zagwarantują:
- umowa o pracę,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw.pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
- budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel,
- elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
- wolontariat pracowniczy,
- samochód służbowy.
To będą Twoje zadania:
- Przygotowanie i zatwierdzenie ramowego rocznego planu wsparcia dla klientów kanału dyskontowego
- Monitoring realizacji celów wynikających z ramowego planu wsparcia i opracowanie planów naprawczych w przypadku braku realizacji celów przez podległych Klientów
- Prowadzenie oraz nadzór nad prowadzeniem projektów mających na celu dostarczenie narzędzi do realizacji głównych wskaźników biznesowych u podległych Klientów: projekty NPD, aktywacje rynkowe (we współpracy z zewnętrzynymi partnerami), projekty merchandisingowe
- Zdobywanie wiedzy poprzez analizę otoczenia konkurencyjnego, trandów kierujących zachowaniami kupujących, specyficznej wiedzy dotyczącej podległych Klientów – przekładanie tej wiedzy na rekomendacje narzędzi wspierających realizację głównych wskaźników biznesowych
- Postewaluacja efektywności wdrażanych narzędzi oraz rekomendacja zmian w kolejnym cyklu rocznym
- Spotkania z przedstawicielami Klientów w celu przedstawienia rekomendacji dotyczących rozwoju biznesu LOTTE Wedel i kategorii słodyczy
- Współpraca z odpowiednimi funkcjami odpowiedzialnymi za zarządzenie klientem
- Nadzór pracy bezpośrednich podwładnych oraz identyfikacja potrzeb rozwojowych podległych pracowników
- Efektywne zarządzanie budżetem Marketingu Handlowego dedykowanym do podległych Kanałów Sprzedaży
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie w dziale sprzedaży, marketingu handlowego
- Minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku managerskim
- Umiejętność zarządzania klientami
- Umiejętność zarządzania zespołem (bezpośrednio podległym i matrixowym)
- Znajomość specyfiki prowadzenia projektów IPM, procesów budżetowania, MTP, demand planningu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość rynku FMCG
- Aktywne podejście do rozwiązywania zadań i problemów
- Wysokie umiejętności analityczne, komunikacyjne, przekonywania, sprzedawania koncepcji, prezentacji
- Umiejętność planowania, syntezy danych, krytycznej analizy problemu
- Umiejętność logicznej argumentacji i obrony prezentowanego stanowiska
Poznaj
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Wedel od 1851 roku dostarcza konsumentom przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady i jest podziwiany za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. W wedlowskim portfolio znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony oraz Torcik Wedlowski. Misja Wedla: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” odzwierciedla filozofię działania, która zakłada odpowiadanie na wyzwania współczesnego świata jako odpowiedzialny producent, pracodawca, sąsiad i partner. Przepisem na sukces Wedla są ludzie, których wyróżnia poczucie dumy z tworzenia polskiej marki słodyczy, wybieranych przez miliony ludzi. Nasz przepis to ludzie.