Kierownik / Kierowniczka Obszaru ds. Rozwoju Hurtu i Dystrybucji
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski, Dobiegniew
Nr ref.: R1746
Twoim obszarem sprzedaży będą: województwo zachodniopomorskie, lubuskie i wielkopolskie.
Co będziesz robić?
- Planować, koordynować i kontrolować miesięczną odsprzedaż dla dystrybutorów.
- Rozwijać rynek poprzez wykorzystanie narzędzi jego potencjału, rozwój umiejętności Dystrybutorów oraz efektywny ich dobór.
- Egzekwować zapisy umów dystrybucyjnych oraz koordynować proces reklamacji.
- Zarządzać budżetem i koordynować działania promocyjne.
- Przygotowywać raporty sprzedażowe oraz analizować konkurencję.
- Ściśle współpracować z przedstawicielami handlowymi dystrybutora oraz Działem Obsługi Klienta.
Czego oczekujemy?
- Minimum 4-letniego doświadczenia w dziale sprzedaży, w branży FMCG.
- Bardzo dobrej znajomości rynku spożywczego.
- Umiejętności nawiązywania i utrzymywania długofalowych biznesowych relacji z klientami.
- Wysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych.
- Umiejętności analitycznego myślenia.
- Bardzo dobrej organizacji pracy oraz silnego nastawienia na cel.
- Znajomości pakietu programów MS Office.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Samochód służbowy bez limitu km
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Wczasy pod gruszą
- Kartę sportową
- Możliwość awansu
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Piwo na Święta
Twoim obszarem sprzedaży będą: województwo zachodniopomorskie, lubuskie i wielkopolskie.
Co będziesz robić?
- Planować, koordynować i kontrolować miesięczną odsprzedaż dla dystrybutorów.
- Rozwijać rynek poprzez wykorzystanie narzędzi jego potencjału, rozwój umiejętności Dystrybutorów oraz efektywny ich dobór.
- Egzekwować zapisy umów dystrybucyjnych oraz koordynować proces reklamacji.
- Zarządzać budżetem i koordynować działania promocyjne.
- Przygotowywać raporty sprzedażowe oraz analizować konkurencję.
- Ściśle współpracować z przedstawicielami handlowymi dystrybutora oraz Działem Obsługi Klienta.
Czego oczekujemy?
- Minimum 4-letniego doświadczenia w dziale sprzedaży, w branży FMCG.
- Bardzo dobrej znajomości rynku spożywczego.
- Umiejętności nawiązywania i utrzymywania długofalowych biznesowych relacji z klientami.
- Wysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych.
- Umiejętności analitycznego myślenia.
- Bardzo dobrej organizacji pracy oraz silnego nastawienia na cel.
- Znajomości pakietu programów MS Office.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Samochód służbowy bez limitu km
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Wczasy pod gruszą
- Kartę sportową
- Możliwość awansu
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Piwo na Święta