- Zarządzanie strategicznymi inicjatywami, w tym projektami z obszaru integracji post transakcyjnej, transformacji w roli Kierownika Programu/Projektu.
- Uczestnictwo w procesach due diligence spółek ISP, mające na celu zaplanowanie integracji spółek, w ramach realizowanych projektów M&A.
- Prowadzenie analiz biznesowych.
- Ciągłe doskonalenie procesów biznesowych w organizacji poprzez wsparcie właścicieli w rewizji procesów end2end i ich usprawnianiu.
- Tworzenie i aktualizacja metodyk i standardów zarządzania projektami w Play.
- Mentoring w zakresie zarządzania projektami/analizy biznesowej oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych.
- Posiadasz min. 6-letnie, praktyczne doświadczenie w zarządzaniu złożonymi programami i projektami, w szczególności dotyczącymi zarządzania zmianą i optymalizacją działań wewnątrz organizacji.
- Masz doświadczenie w analizie biznesowej lub zarządzaniu portfolio projektów.
- Poszukujesz czegoś więcej niż bycie Kierownikiem Projektu/Programu czy ekspertem wąskiej specjalizacji na pełen etat.
- Czujesz się równie dobrze w pracy indywidualnej i zespołowej, potrafisz koordynować pracę innych osób.
- Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne: potrafisz rekomendować optymalne rozwiązania na podstawie otrzymanych danych.
- Jesteś świetnym negocjatorem i masz doświadczenie w moderowaniu spotkań z dużą liczba uczestników lub sprzecznymi interesami (mediacja).
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim: tworzenie i prezentowanie wyników prac na potrzeby anglojęzycznych członków Zarządu czy zarządzanie pracami na styku z międzynarodowym partnerem biznesowym nie będzie dla Ciebie barierą.
- Determinacja w działaniu jest Twoją mocną stroną.
- Lubisz wyzwania, bycie w centrum wydarzeń i szybkie tempo pracy.
- Posiadasz doświadczenie w realizacji projektów integracyjnych w obszarze dostawców internetu stacjonarnego (ISP) w roli eksperta i/lub Kierownika Projektu.
- Posiadasz wiedzę z zakresu technicznego due diligence.
- Masz doświadczenie w integracji spółek po ich nabyciu oraz chcesz współtworzyć ramy tego procesu.
- umowa o pracę
- podstawę premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia rocznego
- internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do aplikacji muzycznej), zniżki pracownicze
- opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (kody zniżkowe i vouchery)
- dodatkowy benefit świąteczny
- dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.