RUCH to sieć ponad 2000 kiosków i saloników oferujących szeroką paletę produktów i usług – już nie tylko prasowych, lecz także artykułów FMCG, usług finansowych, logistycznych i innych.
Dołącz do nas, bo warto!
Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planu sprzedaży podległej kategorii, realizację planu marży kategorii oraz realizację planu marży retro od dostawców.
-
Opracowywanie i wdrażanie strategii asortymentowej Kategorii Telekomunikacja/bilety
-
Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej Kategorii Telekomunikacja/bilety
-
Tworzenie listy asortymentu dla poszczególnych segmentów sieci oraz nadzór nad ich realizacją
-
Nadzór nad realizacją warunków handlowych
-
Inicjowanie oraz realizacja akcji marketingowych
-
Planowanie i realizacja budżetu dla Kategorii Telekomunikacja/bilety
-
Bieżąca analiza danych oraz monitorowanie działań konkurencji
-
Bieżąca analiza i kontrola KPIs
-
Negocjacje z dostawcami
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
-
Doświadczenie w zarządzaniu asortymentem z Kategorii Telekomunikacja/Bilety
-
Wykształcenie wyższe
-
Znajomość kategorii i rynku doładowań telefonicznych oraz doładowań i biletów komunikacji miejskiej oraz umiejętność wykorzystania tej wiedzy w praktyce
-
Rozumienie wskaźników finansowych i umiejętność wykorzystywania ich w planowaniu
-
Znajomość podstaw merchandisingu oraz zasad budowania planogramów i umiejętność oceny ich realizacji
-
Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne
-
Samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji
-
Bardzo dobra znajomość oprogramowania Microsoft Office (w szczególności Excel)
-
Mile widziana znajomość systemu SAP
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
-
Prywatą opiekę medyczną
-
Kartę sportową
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
Pracę w dużej organizacji i możliwość rozwoju