Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Ogłoszenie o naborze Nr 83149
Warunki pracy
* praca biurowa przy monitorze ekranowym przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
* większość zadań wykonywana jest w pozycji siedzącej
* bariery architektoniczne - brak wind i toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
* na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia
Zakres zadań
- realizacja ustawowych zadań kierownika kancelarii tajnej, w szczególności poprzez przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych (rejestrów, dzienników i innych urządzeń służących do ewidencji materiałów niejawnych)
- nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w zakresie działania kancelarii oraz organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii, planowanie zadań i zapewnienie należytej ochrony materiałów niejawnych znajdujących się w kancelarii
- gromadzenie przepisów niejawnych oraz prowadzenie i aktualizacja dziennika przepisów, a także udostępnianie i wydawanie przepisów
- prowadzenie Składnicy Akt jednostki oraz nadzór nad brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, porządkowanie, przekazywanie i udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej z komórek i jednostek organizacyjnych KPP w Pruszczu Gdańskim
- sprawowanie merytorycznego nadzoru nad procesem archiwizacji i brakowania w komórkach i jednostkach organizacyjnych KPP w Pruszczu Gdańskim
- brakowanie dokumentacji przechowywanej w Składnicy Akt, w tym przeprowadzanie ekspertyz archiwalnych akt kategorii "BE" przed ich wybrakowaniem oraz przygotowywanie jej do fizycznego zniszczenia, w tym organizowanie tego procesu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub 1 rok doświadczenia zawodowego w realizacji zadań wymienionych w ogłoszeniu
- znajomość przepisów wiązanych z realizacją zakresu zadań
- umiejętność obsługi typowych urządzeń biurowych, w tym znajomości programów informatycznych MS Office, MS Word, Excel
- dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych