Nasz Klient to prestiżowa sieć hotelowa, działająca na terenie Polski Południowej. Jej wizytówką jest jakość usług świadczonych dla swoich klientów. Specjalizuje się w obsłudze Klienta konferencyjnego, a także turystycznego. Do swojego hotelu, jednego z najlepiej położonych hoteli w turystycznej miejscowości w tym regionie, wyznaczającego trendy w hotelarstwie, poszukuje eksperta na stanowisko:
Kierownik Gastronomii - hotel pow. 500 gości
Miejsce pracy: Szczyrk
Nr ref.: KG - 21
Zakres obowiązków na tym stanowisku:
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywne zarządzanie całością usług gastronomicznych w obiekcie, dbałość o najwyższą jakość oferty gastronomicznej i utrzymywanie obsługi Klienta na najwyższym poziomie,
- Nadzorowanie pracy personelu pracującego w dziale F&B (ok. 35 osób) obsługującego 5 punktów gastronomicznych: restauracja, kawiarnie, karczma, etc.,
- Współtworzenie budżetów, praca z raportami finansowymi, planami, budżetami, KPI,
- Współpraca z Dyrektorem Hotelu przy realizacji założeń finansowych Działu F&B,
- Rekrutacja i szkolenia pracowników,
- Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników,
- Zarządzanie i kontrola stanów magazynowych oraz koordynacja zewnętrznych dostawców cateringu,
- Koordynacja współpracy z dostawcami, negocjacja warunków dostaw,
- Nadzór nad przestrzeganiem polityki kosztowej zgodnie z założonym budżetem (Food Cost),
- Nadzór nad przestrzeganiem standardów obsługi gości,
- Wystawianie dokumentów sprzedaży, przygotowywanie raportów etc.,
- Wsparcie Dyrektora Hotelu w bieżącej działalności obiektu.
Nasze oczekiwania wobec Kandydatów:
- Osoba na tym stanowisku powinna posiadać doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ok. 4 lat,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w obiektach hotelowych powyżej 200 pokoi,
- Doświadczenie w pracy ze standardami HACCP,
- Doświadczenie w przygotowywaniu ofert gastronomiczno-konferencyjnych oraz w obszarze kontroli, jakości a także gospodarki magazynowej,
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Osobowość Lidera, wysokie wartości etyczne przy współpracy z zespołem, umiejętność motywowania pracowników,
- Silne umiejętności organizacyjne i kierownicze,
- Dyspozycyjność,
- Kompetencje do zarządzania swoim czasem i czasem podwładnych,
- Umiejętności komputerowe (MS Office),
- Mile widziane kursy barmańskie, baristyczne, sommelierskie, kelnerskie, managerskie etc.
Nasza oferta:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Pracę w profesjonalnym, zgranym zespole pasjonatów,
- Możliwość rozwoju zawodowego.