Kierownik E-Commerce [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Łódź
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Opracowywanie i wdrażanie strategii działań e-commerce dla poszczególnych kategorii produktowych oraz tworzenie odpowiednich narzędzi wspierających ze szczególnym uwzględnieniem synergii i opłacalności poszczególnych działań,
- Rozwijanie strategii handlowej dla osiągania określonych celów biznesowych we wszystkich kategoriach produktów,
- Koordynowanie i zlecanie prac związanych z rozwojem e-commerce (oprogramowanie, marketing, logistyka, kwestie prawne, etc.),
- Zarządzanie działaniami e-commerce poprzez nadawanie kierunków rozwoju,
- Analizę danych rynkowych, przygotowywanie raportów, opracowywanie wniosków,
- Opracowywanie zestawień sprzedażowych dla działu zakupów,
- Tworzenie i wdrażanie budżetu promocyjnego dla podległych produktów i monitoring realizacji budżetu oraz akcji rabatowych,
- Zarządzanie zespołem w zakresie realizacji celów biznesowych, rozwoju kompetencji i wiedzy, ustalania priorytetów, motywowania i rekrutacji.
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze szeroko rozumianego e-commerce popartego sukcesami,
- Min 3-letnie doświadczenie menedżerskie w zakresie zarządzania zespołami (w tym rozproszonymi),
- Doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu strategii e-commerce w branży farmaceutycznej,
- Bardzo dobra znajomości rynku farmaceutycznego i zależności na rynku farmaceutycznym (lekarz, apteka, pacjent, hurtownia),
- Znajomość standardów sprzedaży i marketingu farmaceutycznego w tym kanału e-commerce,
- Umiejętność koordynowania projektów i działań w obrębie wielu różnych jednostek biznesowych,
- Rozwinięte umiejętności analityczne i prezentacyjne
- Wykształcenie wyższego (kierunki: ekonomia, zarządzanie, marketing)
- Bardzo dobra znajomości języka angielskiego.