Ogłoszenie numer: 1574129, z dnia 2017-03-20
Zarząd Inwestycji Miejskich
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko
Kierownik Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych na stanowisku Kierownik Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania
Pełnienie kontroli i nadzór nad:
- weryfikacją składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- przygotowywaniem, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego i umów oraz uzyskiwanie akceptacji Dyrektora w tym zakresie;
- przygotowywaniem treści ogłoszeń o zamówieniu oraz umieszczaniem specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami na stronie internetowej Zarządu oraz nadzorowanie ich opublikowania;
- pisemnym udzielaniem wyjaśnień Wykonawcom dotyczących materiałów przetargowych;
- przygotowywaniem wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
- udziałem w pracach Komisji przetargowej zgodnie z regulaminem pracy komisji przetargowej;
- dokumentowaniem postępowań poprzez prowadzenie protokółów postępowania i innych załączników do protokółu,
- zawiadamianiem Wykonawców o wynikach postępowania, zamieszczaniem ogłoszeń o wyniku przetargu na stronie internetowej Zarządu oraz zamieszczaniem ogłoszeń o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazywaniem ogłoszeń o udzieleniu zamówienia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich;
- prowadzeniem spraw związanych z odwołaniami;
- zwalnianiem wadium po zawarciu umowy;
- uczestniczeniem w negocjacjach przed zawarciem umów w trybie z wolnej ręki;
- prowadzeniem rejestru zamówień publicznych;
- przygotowywaniem planu zamówień publicznych i ogłoszeń o planowanych w danym roku kalendarzowym zamówieniach publicznych;
- sporządzaniem i przesyłaniem do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych przez Zarząd zamówieniach publicznych,
- przygotowywaniem, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów umów w sprawach, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przeprowadzaniem postępowań w sprawach zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro zgodnie z regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro;
- przygotowaniem umów do podpisu przez Dyrektora i Wykonawców oraz sprawdzenie umów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą;
- sprawdzeniem poprawności i zgodności zabezpieczenia należytego wykonania umowy z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- przygotowywaniem aneksów do umów;
- prowadzeniem ewidencji zawartych umów;
- opiniowaniem projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami;
- przekazywaniem zawartych umów do realizacji komórkom organizacyjnym Zarządu;
- sporządzaniem, przy współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, projektu planu rzeczowo-finansowego zadań remontowych i inwestycyjnych realizowanych przez Zarząd,
- sporządzeniem przy współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, okresowych i rocznych sprawozdań dotyczących inwestycji i remontów prowadzonych przez Zarząd,
- dokonywaniem cotygodniowej analizy wykorzystania środków finansowych pozostających do dyspozycji Zarządu,
- wnioskowaniem w sprawie zmian w planie finansowym, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zarządzeniami Prezydenta w sprawie zasad i terminów obiegu dokumentów dotyczących zmian budżetu Miasta Wrocławia,
- uaktualnianiem harmonogramów wydatków,
- przygotowywaniem dokumentacji w celu pozyskania środków finansowych na dofinansowanie inwestycji i remontów realizowanych przez Zarząd, z zewnętrznych źródeł finansowych,
- sporządzaniem okresowych informacji o wykonaniu zadań realizowanych przez Zarząd – karty monitoringu inwestycji,
- opiniowaniem wniosków o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zgodności kosztów zamówienia z planem rzeczowo – finansowym jednostki,
- przygotowaniem i wydawaniem referencji wykonawcom realizującym zamówienia publiczne na zlecenie Zarządu,
- współpracą z Urzędem Miejskim Wrocławia w zakresie przygotowania materiałów niezbędnych do pozyskiwania środków z programów unijnych,
- bieżącym kompletowaniem i przechowywaniem dokumentów z przeprowadzonych postępowań i przekazywanie ich do archiwum zakładowego;
- współpracą z pracownikami Zarządu Inwestycji Miejskich w zakresie zamówień publicznych, udzielanie niezbędnych konsultacji,
- prowadzeniem korespondencji w zakresie powierzonych spraw;
- wykonywaniem innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych;
- terminowe i sumienne wykonywanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonych.
Wymagania
Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie lub
- posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 902 z poźn. zm.),
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym stanowisku.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności prawniczej, ekonomicznej lub inżynieryjnej,
- minimum 4 lata pracy związanej z przeprowadzaniem zamówień publicznych, w szczególności zamówień na roboty budowlane,
- minimum 1 rok pracy na stanowisku kierowniczym,
- bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustawy, orzecznictwem Krajowej Izby Odwoławczej,
- znajomość procesu inwestycyjnego związanego z przygotowaniem i realizacją robót budowlanych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności Pakiet MS Office.
Wymagania dodatkowe:
- w zakresie umiejętności zawodowych:
- umiejętność prowadzenia korespondencji służbowej,
- w zakresie predyspozycji osobowościowych:
- umiejętność koordynowania i organizowania pracy w zespole,
- odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- dokładność i samodzielność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym,
- zdolność analitycznego myślenia,
- odporność na stres.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.