Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Kierownik działu zakupów
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Nr Ref.: 2660
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznej organizacji z długoletnią tradycją i ugruntowaną pozycją na rynku międzynarodowym
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Premię zależną od realizacji indywidualnych celów biznesowych
- Prywatna opieka medyczna, karta Multisport oraz różnorodny pakiet innych benefitów
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, komputer/ laptop, telefon komórkowy)
- Ciekawy pakiet szkoleń w zakresie umiejętności menedżerskich i przywódczych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (biznes, zarządzanie łańcuchem dostaw)
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim związanym z zakupami (direct i indirect) w firmie produkcyjnej
- Doświadczenie w prowadzeniu procesów zakupowych surowców z rynków azjatyckich i europejskich
- Udokumentowane sukcesy/ wyniki prowadzonych projektów oszczędnościowych i optymalizacyjnych oraz procesów zmian w obszarze zakupów
- Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie min. poziom B2
- Doświadczenie oraz umiejętności zarządzania projektami
- Wysokie kompetencje w obszarze komunikacji interpersonalnej, współpracy, negocjacji i zarządzania zespołem
- Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- Rozumienie biznesu, odwaga, samodzielność i inicjatywa w działaniu
Zadania:
- Odpowiedzialność za realizację strategii funkcjonalnej działu zakupów
- Zarządzanie kategoriami zakupowymi działu oraz kontraktami z dostawcami
- Inicjowanie, prowadzenie i raportowanie projektów zmian oraz optymalizacji dot. obszaru zakupowego organizacji
- Planowanie, organizowanie, koordynacja i nadzór nad pracą podległego zespołu
- Współtworzenie i realizacja polityki zakupowej wspierającej cele biznesowe organizacji
- Nawiązywanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami
- Monitorowanie i tworzenie raportów efektywności procesów zakupowych
- Budżetowanie oraz raportowanie wykonania powierzonych budżetów
Oferta pracy stałej
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.