Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Bytom Kierownik Help Desk Bytom
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego / Technical Support Department Manager

Kierownik Działu Wsparcia Technicznego / Technical Support Department Manager

Open-E Poland Sp. z o.o.
Bytom
praca stacjonarna
2034 dni temu
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego / Technical Support Department Manager
Open-E Poland Sp. z o.o.

Open-E jest uznanym producentem innowacyjnych rozwiązań z zakresu oprogramowania do zarządzania pamięcią masową opartego na protokołach sieciowych. Open-E JovianDSS, Open-E DSS V7 i bezpłatny Open-E DSS V7 SOHO to niezawodne, wielokrotnie nagradzane aplikacje pamięci masowej, które zapewniają doskonałą zgodność ze standardami branżowymi oraz są najłatwiejsze w obsłudze i zarządzaniu. Dodatkowo są jednymi z najbardziej stabilnych rozwiązań na rynku i niekwestionowanymi liderami w zakresie przystępności cenowej.

 

Produkty Open-E są powszechnie uznane na rynku, czego dowodem jest już ponad 30 000 instalacji na całym świecie, jak również liczne nagrody branżowe. Dzięki swojej reputacji, doświadczeniu i niezawodności biznesowej Open-E jest partnerem technologicznym wiodących firm w branży IT.

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem inżynierów wsparcia technicznego od strony administracyjnej, operacyjnej, merytorycznej oraz rozwojowej;
  • monitoring zgłoszeń, identyfikacja problemów oraz zarządzanie incydentami priorytetowymi – bieżący kontakt z klientami anglojęzycznym w razie eskalacji;
  • przygotowanie raportów i zestawień statystycznych odzwierciedlających działalność zespołu oraz jakość jego pracy;
  • nadzór nad bazą wiedzy i aktualizacją dokumentacji wsparcia technicznego w oparciu o najnowsze informacje na temat produktów firmy;
  • dbałość o sprawny przepływ informacji związanych ze wsparciem produktu oraz z obsługą klienta między oddziałami firmy w Polsce, Niemczech i USA, jak również nadzór nad komunikacją pomiędzy działami Support a QA, Software Development oraz udzielanie wsparcia merytorycznego dla działu Sales.

Od Kandydatek / Kandydatów oczekujemy:

  • minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie zarządzania Działem Wsparcia Technicznego lub zespołem inżynierów w firmie z branży IT/Telecom;
  • znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie przynajmniej na poziomie B2 (w tym branżowe słownictwo specjalistyczne);
  • praktycznej znajomości systemów operacyjnych Windows oraz Linux na poziomie użytkownika;
  • doświadczenie w pracy z systemem ticketowym, np. OTRS;
  • wysoko rozwiniętej orientacji na klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz swobody i elastyczności w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi o różnych specjalizacjach;
  • świadomości biznesowej oraz nastawienia na wynik;
  • nastawienia na nieustanny rozwój procesów związanych z jakością obsługi klienta.

Mile widziane:

  • orientacja w obszarze terminologii i zasad funkcjonowania technologii storage: NAS, SAN, iSCSI, Fibre Channel;
  • znajomość rynku pamięci masowych (software i/lub hardware);
  • wykształcenie wyższe techniczne - profil informatyczny będzie niekwestionowanym atutem;
  • wiedza z zakresu podstawowych zagadnień problematyki sieciowej.
Nasza oferta:
  • długofalowe zatrudnienie w branży IT / rozwoju oprogramowania do zarządzania serwerami pamięci masowych;
  • udział w specjalistycznych szkoleniach wewnętrznych (produktowych, technicznych);
  • dofinansowane lekcje języka angielskiego;
  • pakiet socjalny: Medicover, Axa NNW, karta FitSport;
  • dodatek relokacyjny i wsparcie przy przeprowadzce;
  • komfortowe biura bez „open-space'ów";
  • dogodna lokalizacja w obrębie dużych węzłów komunikacyjnych (m.in. Autostrada A1);
  • swobodny dostęp do zasobów firmowej kuchni (m.in. nieograniczona kawa i herbata w wielu odmianach :)) oraz bezpłatnych miejsc parkingowych;
  • dostęp do wewnętrznej biblioteczki z prasą i literaturą fachową oraz realny wpływ na jej zawartość;
  • nastawienie na zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym – elastyczny czas pracy.

Więcej informacji o naszej firmie, produktach i wartościach, którymi się kierujemy, znajdziesz na stronie
http://www.open-e.com/