Open-E jest uznanym producentem innowacyjnych rozwiązań z zakresu oprogramowania do zarządzania pamięcią masową opartego na protokołach sieciowych. Open-E JovianDSS, Open-E DSS V7 i bezpłatny Open-E DSS V7 SOHO to niezawodne, wielokrotnie nagradzane aplikacje pamięci masowej, które zapewniają doskonałą zgodność ze standardami branżowymi oraz są najłatwiejsze w obsłudze i zarządzaniu. Dodatkowo są jednymi z najbardziej stabilnych rozwiązań na rynku i niekwestionowanymi liderami w zakresie przystępności cenowej.
Produkty Open-E są powszechnie uznane na rynku, czego dowodem jest już ponad 30 000 instalacji na całym świecie, jak również liczne nagrody branżowe. Dzięki swojej reputacji, doświadczeniu i niezawodności biznesowej Open-E jest partnerem technologicznym wiodących firm w branży IT.
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem inżynierów wsparcia technicznego od strony administracyjnej, operacyjnej, merytorycznej oraz rozwojowej;
- monitoring zgłoszeń, identyfikacja problemów oraz zarządzanie incydentami priorytetowymi – bieżący kontakt z klientami anglojęzycznym w razie eskalacji;
- przygotowanie raportów i zestawień statystycznych odzwierciedlających działalność zespołu oraz jakość jego pracy;
- nadzór nad bazą wiedzy i aktualizacją dokumentacji wsparcia technicznego w oparciu o najnowsze informacje na temat produktów firmy;
- dbałość o sprawny przepływ informacji związanych ze wsparciem produktu oraz z obsługą klienta między oddziałami firmy w Polsce, Niemczech i USA, jak również nadzór nad komunikacją pomiędzy działami Support a QA, Software Development oraz udzielanie wsparcia merytorycznego dla działu Sales.
Od Kandydatek / Kandydatów oczekujemy:
- minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie zarządzania Działem Wsparcia Technicznego lub zespołem inżynierów w firmie z branży IT/Telecom;
- znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie przynajmniej na poziomie B2 (w tym branżowe słownictwo specjalistyczne);
- praktycznej znajomości systemów operacyjnych Windows oraz Linux na poziomie użytkownika;
- doświadczenie w pracy z systemem ticketowym, np. OTRS;
- wysoko rozwiniętej orientacji na klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz swobody i elastyczności w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi o różnych specjalizacjach;
- świadomości biznesowej oraz nastawienia na wynik;
- nastawienia na nieustanny rozwój procesów związanych z jakością obsługi klienta.
Mile widziane:
- orientacja w obszarze terminologii i zasad funkcjonowania technologii storage: NAS, SAN, iSCSI, Fibre Channel;
- znajomość rynku pamięci masowych (software i/lub hardware);
- wykształcenie wyższe techniczne - profil informatyczny będzie niekwestionowanym atutem;
- wiedza z zakresu podstawowych zagadnień problematyki sieciowej.
- długofalowe zatrudnienie w branży IT / rozwoju oprogramowania do zarządzania serwerami pamięci masowych;
- udział w specjalistycznych szkoleniach wewnętrznych (produktowych, technicznych);
- dofinansowane lekcje języka angielskiego;
- pakiet socjalny: Medicover, Axa NNW, karta FitSport;
- dodatek relokacyjny i wsparcie przy przeprowadzce;
- komfortowe biura bez „open-space'ów";
- dogodna lokalizacja w obrębie dużych węzłów komunikacyjnych (m.in. Autostrada A1);
- swobodny dostęp do zasobów firmowej kuchni (m.in. nieograniczona kawa i herbata w wielu odmianach :)) oraz bezpłatnych miejsc parkingowych;
- dostęp do wewnętrznej biblioteczki z prasą i literaturą fachową oraz realny wpływ na jej zawartość;
- nastawienie na zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym – elastyczny czas pracy.
Więcej informacji o naszej firmie, produktach i wartościach, którymi się kierujemy, znajdziesz na stronie
http://www.open-e.com/