Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Bytom Kierownik Help Desk Bytom
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i Przedsprzedaży / Support & Pre-sales Department Manager

Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i Przedsprzedaży / Support & Pre-sales Department Manager

Open-E Poland Sp. z o.o.
Bytom
kierownik/koordynator
umowa o pracę
praca stacjonarna
1180 dni temu
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i Przedsprzedaży / Support & Pre-sales Department Manager
Open-E Poland Sp. z o.o.

Open-E jest uznanym producentem innowacyjnych rozwiązań z zakresu oprogramowania do zarządzania pamięcią masową opartego na protokołach sieciowych. Open-E JovianDSS, Open-E DSS V7 i bezpłatny Open-E DSS V7 SOHO to niezawodne, wielokrotnie nagradzane aplikacje pamięci masowej, które zapewniają doskonałą zgodność ze standardami branżowymi oraz są najłatwiejsze w obsłudze i zarządzaniu. Dodatkowo są jednymi z najbardziej stabilnych rozwiązań na rynku i niekwestionowanymi liderami w zakresie przystępności cenowej.

 

Produkty Open-E są powszechnie uznane na rynku, czego dowodem jest już ponad 30 000 instalacji na całym świecie, jak również liczne nagrody branżowe. Dzięki swojej reputacji, doświadczeniu i niezawodności biznesowej Open-E jest partnerem technologicznym wiodących firm w branży IT.

 

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem inżynierów wsparcia technicznego oraz pre-sales od strony administracyjnej, operacyjnej, merytorycznej oraz rozwojowej;
  • monitoring zgłoszeń oraz zapytań produktowych, identyfikacja problemów i zarządzanie incydentami priorytetowymi, a w razie konieczności bieżący kontakt z kluczowymi klientami anglojęzycznymi;
  • koordynacja procesu szkoleń oraz prezentacji produktowych dla klientów prowadzonych przez podległy zespół;
  • przygotowanie raportów odzwierciedlających jakość świadczonych przez dział usług oraz wdrażanie usprawnień w procesie obsługi klientów na podstawie monitorowanych metryk jakości i efektywności,
  • nadzór nad bazą wiedzy i aktualizacją dokumentacji wsparcia technicznego w oparciu o najnowsze informacje na temat produktów firmy oraz rozwiązania problemów;
  • tworzenie, weryfikacja oraz aktualizacja wewnętrznych procedur w zakresie obsługi i budowania relacji z klientami firmy;
  • dbałość o sprawny przepływ informacji związanych ze wsparciem produktu oraz z obsługą klienta między oddziałami firmy w Polsce, Niemczech i USA, jak również nadzór nad komunikacją pomiędzy wszystkimi działami firmy oraz udzielanie wsparcia merytorycznego dla działu Sales.
Od Kandydatek / Kandydatów oczekujemy:
  • minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie zarządzania Działem Wsparcia Technicznego lub Działem IT w firmie z branży IT/Telecom;
  • znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie przynajmniej na poziomie B2 (w tym branżowe słownictwo specjalistyczne);
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami technicznymi/informatycznymi w oparciu o metryki jakościowe;
  • praktycznej znajomości systemów operacyjnych Windows/Linux na poziomie użytkownika oraz orientacji w zagadnieniach związanych z administrowaniem systemami IT, w tym podstawowych zagadnień problematyki sieciowej;
  • doświadczenia w pracy z systemem ticket’owym;
  • wysoko rozwiniętej orientacji na klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz swobody i elastyczności w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi o różnych specjalizacjach;
  • świadomości biznesowej oraz nastawienia na wynik.
Mile widziane:
  • wykształcenie wyższe techniczne o profilu informatycznym będzie niekwestionowanym atutem;
  • orientacja w obszarze terminologii i zasad funkcjonowania technologii storage: NAS, SAN, iSCSI, Fibre Channel;
  • znajomość rynku pamięci masowych (software i/lub hardware).
Nasza oferta:
  • długofalowe zatrudnienie w branży IT / rozwoju oprogramowania w oparciu o umowę o pracę;
  • praca w międzynarodowym zespole, zorientowanym na nieustanną wymianę wiedzy;
  • udział w specjalistycznych szkoleniach wewnętrznych (produktowych, technicznych);
  • dofinansowane lekcje języka angielskiego;
  • prywatna opieka medyczna w Medicover, ubezpieczenie na życie/NNW Uniqa, karta FitSport, subskrypcja platformy audiobooków Inspiro,
  • komfortowe biura bez „open-space’ów”;
  • dogodna lokalizacja w obrębie dużych węzłów komunikacyjnych (m.in. Autostrada A1);
  • swobodny dostęp do zasobów firmowej kuchni (m.in. nieograniczona kawa i herbata w wielu odmianach :)) oraz bezpłatnych miejsc parkingowych;
  • dostęp do wewnętrznej biblioteczki z prasą i literaturą fachową oraz realny wpływ na jej zawartość.