Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu – Call Center

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator
    12 dni
    Zarządzanie zespołem sprzedażowym i nadzór nad realizacją celów. Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników. Monitorowanie efektywności i raportowanie wyników. Odsłuch i analiza rozmów w celu poprawy jakości sprzedaży. Współpraca z innymi działami dla optymalizacji procesów.
  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator
    4 godz.
    Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych, monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych, odsłuch i...
  • Senior Lider Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station Aleje Jerozolimskie    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć zarządzanie podległym zespołem doradców, w tym: Opracowywanie strategii i planów działania w celu osiągnięcia wyznaczonych celów jakościowych, Monitorowanie wyników pracy zespołu, poziomu realizacji celów, analizowanie...
  • Team Leader z j. polskim

    Foundever   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Nadzorowanie zespołu, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta. Dbanie o wypełnianie przez zespół wskaźników KPI. Kultywowanie kultury otwartej komunikacji w teamie. Wynagradzanie członków zespołów,...
  • Lider zespołu

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Nadzór nad zespołem i przestrzeganiem standardów Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników KPI; Budowanie kultury otwartej komunikacji w zespole; Motywowanie i nagradzanie pracowników osiągających najlepsze wyniki; Wsparcie w procesie wdrażania nowych pracowników;
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opracowywanie strategii i planów działania, aby osiągać cele jakościowe; Monitorowanie wyników zespołu i analiza kluczowych wskaźników; Motywowanie zespołu i dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta; Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Kierownik Zespołu Call Center łódzkie
Kierownik Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

Kierownik Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

MERINGER Sp. z o.o.
łódzkie, biuro w Kaliszu
praca stacjonarna
3976 dni temu
Dołącz do nas!

Meringer Sp. z o.o. jest importerem i dystrybutorem innowacyjnych produktów medycznych. Wierzymy, że naszą pracą przyczyniamy się do szczęśliwszego życia polskich Pacjentek oraz pomagamy osiągać sukcesy polskim Lekarzom i Personelowi Medycznemu w obszarze ginekologii i położnictwa.

 

Teraz i Ty masz szanse uczestniczyć w tym ważnym projekcie jako:


Kierownik Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

biuro w Kaliszu Regiony działania: woj. Śląskie, Opolskie, Zach. część woj. Małopolskiego


OBOWIĄZKI:
  • Zarządzenie zespołem 6-10 Konsultantów Telefonicznych (Tele-sprzedawców)
  • Realizacja założonego planu sprzedaży
  • Monitorowanie jakości rozmów prowadzonych przez poszczególnych Konsultantów
  • Motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów
  • Regularny coaching i szkolenie Konsultantów Telefonicznych
  • Zarządzenie portfelem Klientów przydzielonych do poszczególnych Konsultantów
  • Generowanie i realizacja pomysłów na nowe działania sprzedażowe
  • Wykonanie ustalonego kalendarza kontaktów z poszczególnymi Klientami
  • Kontakt telefoniczny z Klientami z przydzielonej puli
  • Rekrutowanie i budowanie zespołu osiągającego wyznaczone cele
  • Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu
WYMAGANIA
  • Roczne doświadczenie w prowadzaniu zespołów telesprzedaży
  • Doskonałe umiejętności w zakresie coachingu handlowców
  • Silna motywacja do osiągania ustalonych celów
  • Umiejętność planowania pracy własnej i innych oraz egzekwowanie ustalonych priorytetów
  • Udokumentowane wysokie wyniki w telesprzedaży (najlepiej w B2B)
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w branży medycznej NIE jest wymagane
CO OFERUJEMY NASZYM PRACOWNIKOM?
  • Wynagrodzenie podstawowe 4000 zł brutto plus premie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Samodzielność w realizacji projektów i możliwość sprawdzenia swoich umiejętności
  • Pracę w kameralnym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Komfortowe warunki pracy - klimatyzowane biuro
  • Laptop, telefon służbowy, samochód służbowy(po okresie próbnym)

DLACZEGO WARTO Z NAMI PRACOWAĆ?

  • W naszej pracy kierujemy się jasno określonymi wartościami, a wśród nich to między innymi innowacyjność, wytrwałość w osiąganiu ustalonych celów, zespołowość, odpowiedzialność, nastawienie na długofalowe relacje, ciągły rozwój kompetencji
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu – Call Center

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator
    12 dni
    Zarządzanie zespołem sprzedażowym i nadzór nad realizacją celów. Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników. Monitorowanie efektywności i raportowanie wyników. Odsłuch i analiza rozmów w celu poprawy jakości sprzedaży. Współpraca z innymi działami dla optymalizacji procesów.
  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator
    4 godz.
    Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych, monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych, odsłuch i...
  • Senior Lider Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station Aleje Jerozolimskie    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć zarządzanie podległym zespołem doradców, w tym: Opracowywanie strategii i planów działania w celu osiągnięcia wyznaczonych celów jakościowych, Monitorowanie wyników pracy zespołu, poziomu realizacji celów, analizowanie...
  • Team Leader z j. polskim

    Foundever   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Nadzorowanie zespołu, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta. Dbanie o wypełnianie przez zespół wskaźników KPI. Kultywowanie kultury otwartej komunikacji w teamie. Wynagradzanie członków zespołów,...
  • Lider zespołu

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Nadzór nad zespołem i przestrzeganiem standardów Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników KPI; Budowanie kultury otwartej komunikacji w zespole; Motywowanie i nagradzanie pracowników osiągających najlepsze wyniki; Wsparcie w procesie wdrażania nowych pracowników;
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opracowywanie strategii i planów działania, aby osiągać cele jakościowe; Monitorowanie wyników zespołu i analiza kluczowych wskaźników; Motywowanie zespołu i dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta; Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379