Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Kalisz Kierownik Zespołu Call Center Kalisz
Kierownik Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

Kierownik Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

MERINGER Sp. z o.o.
Kalisz, biuro w Kaliszu
praca stacjonarna
3856 dni temu
Dołącz do nas!

Meringer Sp. z o.o. jest importerem i dystrybutorem innowacyjnych produktów medycznych. Wierzymy, że naszą pracą przyczyniamy się do szczęśliwszego życia polskich Pacjentek oraz pomagamy osiągać sukcesy polskim Lekarzom i Personelowi Medycznemu w obszarze ginekologii i położnictwa.

 

Teraz i Ty masz szanse uczestniczyć w tym ważnym projekcie jako:


Kierownik Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

biuro w Kaliszu Regiony działania: woj. Śląskie, Opolskie, Zach. część woj. Małopolskiego


OBOWIĄZKI:
  • Zarządzenie zespołem 6-10 Konsultantów Telefonicznych (Tele-sprzedawców)
  • Realizacja założonego planu sprzedaży
  • Monitorowanie jakości rozmów prowadzonych przez poszczególnych Konsultantów
  • Motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów
  • Regularny coaching i szkolenie Konsultantów Telefonicznych
  • Zarządzenie portfelem Klientów przydzielonych do poszczególnych Konsultantów
  • Generowanie i realizacja pomysłów na nowe działania sprzedażowe
  • Wykonanie ustalonego kalendarza kontaktów z poszczególnymi Klientami
  • Kontakt telefoniczny z Klientami z przydzielonej puli
  • Rekrutowanie i budowanie zespołu osiągającego wyznaczone cele
  • Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu
WYMAGANIA
  • Roczne doświadczenie w prowadzaniu zespołów telesprzedaży
  • Doskonałe umiejętności w zakresie coachingu handlowców
  • Silna motywacja do osiągania ustalonych celów
  • Umiejętność planowania pracy własnej i innych oraz egzekwowanie ustalonych priorytetów
  • Udokumentowane wysokie wyniki w telesprzedaży (najlepiej w B2B)
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w branży medycznej NIE jest wymagane
CO OFERUJEMY NASZYM PRACOWNIKOM?
  • Wynagrodzenie podstawowe 4000 zł brutto plus premie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Samodzielność w realizacji projektów i możliwość sprawdzenia swoich umiejętności
  • Pracę w kameralnym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Komfortowe warunki pracy - klimatyzowane biuro
  • Laptop, telefon służbowy, samochód służbowy(po okresie próbnym)

DLACZEGO WARTO Z NAMI PRACOWAĆ?

  • W naszej pracy kierujemy się jasno określonymi wartościami, a wśród nich to między innymi innowacyjność, wytrwałość w osiąganiu ustalonych celów, zespołowość, odpowiedzialność, nastawienie na długofalowe relacje, ciągły rozwój kompetencji
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...