MOLTTON jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, która od dekady specjalizuję się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branż: Technicznej, Produkcyjnej, IT, Logistycznej, Finansowej, Usługowej w szerokim zakresie stanowisk w Polsce i za granicą. Zaufało nam już ponad 450 międzynarodowych klientów, dla których zrealizowaliśmy ponad 5000 rekrutacji. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych wyspecjalizowanych w branżach Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Nr. KRAZ 7145.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie działem telefonicznej obsługi klientów (dystrybutorów) na region EU.
- Zapewnienie sprawnej obsługi klientów : sprzedaż i obsługa stałych jak i nowych klientów na rynku międzynarodowym EU.
- Planowanie i nadzorowanie procesów obsługi klienta i sprzedaży.
- Stworzenie i wdrożenie efektywnych systemów KPI dla podległego zespołu w tym procedur, systemów, narzędzi mających na celu zwiększenie aktywności sprzedażowej.
- Opracowywanie i wdrażanie inicjatyw rozwojowych i motywacyjnych dla zespołu w oparciu o potrzeby biznesowe firmy.
- Tworzenie analiz i raportów.
- Bieżąca organizacja pracy zespołu - motywowanie, planowanie, wyznaczanie i kontrola realizacji wskaźników.
- Monitorowanie procesów obsługi klienta, identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji i wdrażanie odpowiednich zmian.
- Zapewnienie osiągnięcia założonych planów sprzedażowych firmy.
Wymagania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołem w telefonicznej obsłudze klienta. (mile widziane w firmie o profilu produkcyjno - komercyjnym).
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi w firmach ’call-center’, telefonicznym biurze obsługi klienta (inbound, outbound).
- Znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych.
- Zdolności przywódcze - umiejętność delegowania i rozliczania zadań, motywowania, szkolenia, budowania zespołu.
- Znajomość programów do zarządzania ’call-center’, telefonicznej obsłudze klienta, CRM.
- Bardzo dobrej organizacji własnej pracy i zespołu.
- Znajomość pakietów Microsoft Dynamics (mile widziane).
- Orientacja na cel.
- Proaktywne działanie.
- Otwartość na nową wiedzę i innowacje.
- Znajomość j. angielskiego umożliwiającą codzienną komunikację.
Nasz Klient oferuje:
- Możliwość uczestniczenia w rozwoju standardów organizacji nastawionej na zmianę i ciągłe doskonalenie.
- Unikalna kultura pracy w twórczym i różnorodnym środowisku w organizacji pracującej projektowo.
- Możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Doskonalenie własnych kompetencji dzięki interdyscyplinarnym projektom.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Aktywny udział w dalszym rozwoju mocnej i stabilnej organizacji z długoletnią historią działalności.
Abyśmy mogli się z tobą kontaktować w aplikacji prosimy zawrzeć jedną ze zgód do wyboru:
(obecna i przyszła rekrutacja)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Moltton Poland, ul. Francuska 35-37, 40-027 Katowice, w celu realizacji aktualnego oraz przyszłych procesów rekrutacji i doradztwa personalnego. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych podmiotom współpracującym z Moltton Poland, potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana
(tylko obecna rekrutacja)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Moltton Poland, ul. Francuska 35-37, 40-027 Katowice w celu realizacji wyłącznie aktualnego procesu rekrutacji i doradztwa personalnego. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych podmiotom współpracującym z Moltton Poland, potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie procesem rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana.
Obowiązek informacyjny
- Administratorem Danych jest Moltton Poland, z siedzibą w Katowicach (40-027), ul. Francuska 35-37,
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych; Jeśli masz pytania lub chciałbyś cofnąć zgodę prosimy poinformować nas lub wysłać maila na adres : ado@moltton.com
- Dane osobowe będą udostępniane pracownikom i klientom biorącym udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym.
- Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa;
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 36 miesięcy;
- Masz prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (PUODO)
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak nie wyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji;
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów nie będą przez Administratora Danych rozpatrywane.