Budmech sp. z o.o. sp. k jest firmą handlową, która od 28 lat dostarcza wykonawcom, inwestorom oraz projektantom niezbędne materiały do realizacji:
- rurociągów technologicznych,
- instalacji nawadniania,
- izolacji przeciwwodnych,
- podłóg obiektowych,
- systemów dachowych.
Siłą naszej firmy są pracownicy, którym oferujemy:
- dobrą atmosferę pracy – partnerstwo oraz wsparcie
- stabilizację – ugruntowana pozycja Spółki na rynku
- wsparcie oraz rozwój – szkolenia zawodowe oraz możliwość doskonalenia umiejętności
- rzetelność – terminowe wywiązywanie się z obowiązków względem pracowników
Szukamy pracowników, których cechuje:
- otwartość
- pomysłowość
- odpowiedzialność
- zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
- motywacja i chęć rozwoju
Kierownik działu technicznego
Miejsce pracy: Wola Mrokowska
GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:
- koordynowanie pracy zespołu technicznego, planowanie, analiza i kontrola budżetu działu technicznego, dokumentów, rozliczanie projektów we współpracy z dyrektorem techniczno-handlowym oraz działem finansowo-księgowym
- nadzór techniczny nad bieżącym utrzymaniem nieruchomości i realizowanymi inwestycjami na terenie przedsiębiorstwa, decyzjami administracyjnymi niezbędnymi do wykonywania działań
- analiza i optymalizacja w zakresie eksploatacji budynku i urządzeń
- kontrola i analiza ofert na usługi i dostawy, dbanie o wykonywanie ustawowych przeglądów technicznych jak i zlecanie prac konserwacyjnych
- umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
- kontrola procesów i nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań
- delegowanie pracowników do prowadzenia szkoleń produktowych i wsparcia posprzedażowego
- kontrola nad rzetelnością i zgodnością z wymogami dokumentacji technicznej oferowanych towarów
- tworzenie i kontrola dokumentacji technicznej do celów projektowych i szkoleniowych
- wsparcie merytoryczne pracowników działu marketingu, działów handlowych i biura obsługi klienta w procesach ofertowania i obsługi zamówień
- nadzór nad dokumentacją tworzoną na potrzeby specyfikowania rozwiązań, obsługi posprzedażowej i procesów gwarancyjnych
- pozyskiwanie informacji o planowanych zmianach prawa (budowlanego, unijnego)
- opracowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla Klientów wewnętrznych (grup sprzedażowych)
OCZEKUJEMY:
- minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku technicznym
- doświadczenie w prowadzeniu zespołu technicznego oraz współpracy z firmami zewnętrznymi (dostawcy krajowi i zagraniczni, firmy budowlane, firmy serwisowe)
- wykształcenie wyższe techniczne (inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2
- praktyczną znajomość zagadnień z obszaru ogólnobudowlanego (budownictwo, elektryka, instalacje PVC, ppoż), mile widziana znajomość narzędzi BIM w projektowaniu i realizacji zamówień
- prawo jazdy kat. B
- znajomość programu AutoCad, mile widziany Revit
- proaktywne nastawienie na realizację założonych celów
- bardzo dobrej organizacji pracy
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- rzetelnego i godnego zaufania pracodawcę
- atrakcyjny system wynagrodzenia uwzględniający zaangażowanie i wyniki pracy
- szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe
- pakiet świadczeń socjalnych
- ubezpieczenie grupowe
- dofinansowanie do pakietów medycznych
- niezbędne narzędzia pracy