Najnowsze oferty pracy

  • Inspektor ds. Finansowo-Ekonomicznych

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Wsparcie w prowadzeniu spraw ekonomiczno-finansowych kontraktu a w szczególności: wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności, ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach, prowadzenie...
  • Ekonomista Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Współpraca przy bieżącej koordynacji i administracji projektem w zakresie rzeczowo-finansowym, kontrola dokumentów pod kątem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz poprawności i zgodności z umowami, Weryfikacja realizacji umów i zleceń pod względem finansowym, Zarządzanie...
  • Actuarial Analyst

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    What the day will look like? You will work in a variety of project teams together with A&A colleagues in other locations to deliver a wide range of actuarial and analytical solutions to Aon's global client base. From day one, you will be given responsibility on projects, assisting more senior...
  • Inspektor / Starszy inspektor / Specjalista w Wydziale Analiz Kosztów i Korzyści, w Departamencie Analiz Transportowych

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Podstawowe obowiązki: Udział w weryfikacji wniosków o dofinansowanie projektów transportowych. Weryfikacja założeń, metodyki i wyników analiz finansowych i społeczno-ekonomicznych. Wymagania niezbędne (wynikające z Rozporządzenia płacowego CUPT): Wykształcenie średnia (na stanowisku...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Projektów

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: aktywny udział w promocji programów wsparcia badań naukowych dostępnych dla naukowców GUMed (w szczególności Narodowego Centrum Nauki): przygotowywanie szkoleń, informacji mailingowych, informacji na strony internetowe,...
  • Specjalista w Dziale Rozliczeń Projektów

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa w zespole Kontrolingu i Analiz

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, blisko SKM i ZTM    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych, sporządzanie cyklicznych raportów, analiz typu „ad-hoc” oraz prezentacji zarządowych, współpraca z zespołami biznesowymi, m.in.: Sprzedaż,...
  • F&A Process Consultant (Bank Processing and AR Subledger Closing)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Statystyk/Ekonomista śląskie
Kierownik Działu Statystyki Medycznej, Marketingu i Promocji Zdrowia

Kierownik Działu Statystyki Medycznej, Marketingu i Promocji Zdrowia

Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
śląskie, Pilchowice k. Gliwic
praca stacjonarna
1848 dni temu

Miejsce pracy: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach

Region: woj. Śląskie
Wymiar pracy: etat

 

Kierownik Działu Statystyki Medycznej, Marketingu i Promocji Zdrowia
Miejsce pracy: Pilchowice k. Gliwic


Zakres obowiązków Kierownik Działu Statystyki Medycznej, Marketingu i Promocji Zdrowia:

  • Bieżąca kontrola rozliczeń finansowych z NFZ.
  • Analizy finansowe, w tym kontrola i analiza kontraktów.
  • Inne analizy zlecone przez zarząd wraz z raportowaniem i wnioskami.
  • Sporządzanie sprawozdań i zestawień z działalności Szpitala.
  • Nadzór nad prowadzeniem i archiwizacją dokumentacji medycznej.
  • Nadzór nad sprawozdawczością do instytucji zewnętrznych, w tym do NFZ, Urzędu Marszałkowskiego.
  • Nadzór nad prowadzeniem i raportowaniem kolejek pacjentów oczekujących na realizację świadczeń.
  • Aktualizacja danych dotyczących potencjału wykonawczego szpitala, przeznaczonego do realizacji umów z NFZ (Portal Świadczeniodawcy).
  • Przygotowania ofert szpitala na wykonywanie świadczeń zdrowotnych.
  • Monitoring i wdrażanie przepisów prawnych dotyczących działalności szpitala.
  • Organizacja pracy personelu podległego.

Wymagania niezbędne na stanowisku Kierownik Działu Rozliczeń i Statystyki Medycznej:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w dziale statystyki, rozliczeń w szpitalu
  • Znajomość rozliczeń z NFZ (zarówno POZ jak i AOS)
  • Znajomość Excela
  • Umiejętności organizacyjne
  • Umiejętności analityczne

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie na stanowisku osoby kierującej i nadzorującej pracę zespołu,
  • umiejętność obsługi systemów informacji prawnej, interpretowania i stosowania przepisów prawa,
  • staranność w wykonywaniu zadań,
  • obowiązkowość,
  • terminowość,
  • punktualność,
  • dokładność,
  • odpowiedzialność,
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • Dobre warunki finansowe
  • Pracę w miłym zespole.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZY PROCESIE REKRUTACJI W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informuję – zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej w skrócie „RODO”, iż:
I ADMINISTRATOR DANYCH Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach , ul. Dworcowa 31, reprezentowany przez Dyrektora Szpitala. II INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1. pod adresem poczty elektronicznej: krzysztof@hawrylak.pl; 2. pisemnie na adres siedziby Szpitala.
III PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Podstawą prawną przetwarzania danych jest obowiązek prawny Administratora w zakresie uzyskania danych na etapie rekrutacji oraz ewentualna zgoda kandydata (zgoda na przetwarzanie danych osobowych innych niż zawarte w formularzu rekrutacyjnym osoby ubiegającej się o zatrudnienie). 2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z rekrutacją na aplikowane stanowisko oraz podjęcia niezbędnych działań dla celów procesu rekrutacyjnego. 3. Podanie danych osobowych w dokumencie „Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, dobrowolnych, innych niż przewidziane w kodeksie pracy” nie jest obowiązkowe, ale ułatwi kontakt z kandydatem oraz sprawne przeprowadzenie procesu rekrutacji.
IV ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Dane nie będą przekazywane innym podmiotom. V OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH Dane będą przechowywane i zostaną usunięte po trzech miesiącach od zakończenia procesu rekrutacji. VI PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH Na zasadach określonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:
1. dostępu do treści swoich danych osobowych; 2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. usunięcia swoich danych osobowych; 4. ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych; 5. przenoszenia swoich danych osobowych; a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych.
VII PRAWO DO COFNIĘCIA ZGODY
1. Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyrażenie zgody, zawsze ma Pan/Pani prawo nie wyrazić zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia, do cofnięcia zgody. 2. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. VIII PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. IX   INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH
     NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może być wymogiem: ustawowym lub warunkiem zawarcia umowy, do których podania będzie Pani/Pan zobowiązana/y. 2. W przypadku, gdy będzie istniał obowiązek ustawowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami 3. W przypadku, kiedy podanie danych będzie warunkiem zawarcia umowy a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zawrzeć lub wykonać takiej umowy. X   ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 

Podobne oferty

  • Inspektor ds. Finansowo-Ekonomicznych

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Wsparcie w prowadzeniu spraw ekonomiczno-finansowych kontraktu a w szczególności: wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności, ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach, prowadzenie...
  • Ekonomista Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Współpraca przy bieżącej koordynacji i administracji projektem w zakresie rzeczowo-finansowym, kontrola dokumentów pod kątem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz poprawności i zgodności z umowami, Weryfikacja realizacji umów i zleceń pod względem finansowym, Zarządzanie...
  • Actuarial Analyst

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    What the day will look like? You will work in a variety of project teams together with A&A colleagues in other locations to deliver a wide range of actuarial and analytical solutions to Aon's global client base. From day one, you will be given responsibility on projects, assisting more senior...
  • Inspektor / Starszy inspektor / Specjalista w Wydziale Analiz Kosztów i Korzyści, w Departamencie Analiz Transportowych

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Podstawowe obowiązki: Udział w weryfikacji wniosków o dofinansowanie projektów transportowych. Weryfikacja założeń, metodyki i wyników analiz finansowych i społeczno-ekonomicznych. Wymagania niezbędne (wynikające z Rozporządzenia płacowego CUPT): Wykształcenie średnia (na stanowisku...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Projektów

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: aktywny udział w promocji programów wsparcia badań naukowych dostępnych dla naukowców GUMed (w szczególności Narodowego Centrum Nauki): przygotowywanie szkoleń, informacji mailingowych, informacji na strony internetowe,...
  • Specjalista w Dziale Rozliczeń Projektów

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa w zespole Kontrolingu i Analiz

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, blisko SKM i ZTM    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych, sporządzanie cyklicznych raportów, analiz typu „ad-hoc” oraz prezentacji zarządowych, współpraca z zespołami biznesowymi, m.in.: Sprzedaż,...
  • F&A Process Consultant (Bank Processing and AR Subledger Closing)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...