- prezentację produktów firmy potencjalnym klientom,
- prowadzenie negocjacji oraz tworzenie i weryfikacja ofert handlowych,
- doradztwo i wsparcie techniczne,
- nadzór nad wykonywanymi inwestycjami,
- pozyskiwanie oraz obsługa nowych klientów,
- zarządzanie zespołem oraz planowanie zadań,
- realizowanie planu sprzedaży.
- wykształcenie min. średnie,
- co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość branży stolarki otworowej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- znajomość programu AutoCAD, Stolcad Professional,
- mile widziana znajomość programów Rodos, LiczOkno,
- Prawo jazdy kat. B.
- wysokie wynagrodzenie,
- stabilność zatrudnienia,
- pracę w renomowanej Firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane AGAD Sp z.o.o
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane AGAD to firma z ponad 30-letnią historią. Jej założycielem jest Andrzej Gadomski, który nieprzerwanie od 1977 roku stoi na jej czele. Firma zaczynała jako zakład specjalizujący się we wszelkiego rodzaju remontach, a w szczególności renowacjach pokryć dachowych. Sukcesywny i dynamiczny rozwój firmy spowodował przekształcenie się jej w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.
Dziś Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane AGAD to uznana firma nie tylko w regionie, ale także w całej Polsce. Ogromne inwestycje związane z renowacjami zabytkowych obiektów, dzięki którym AGAD zdobył uznanie konserwatorów zabytków, to gwarancja profesjonalizmu.