Decora S.A. - WE ARE THE FLOOR EXPERTS!
Jesteśmy europejskim liderem w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań podłogowych. W naszej ofercie znajdują się panele winylowe FULL RIGID, wyprodukowane w oparciu o autorską technologię rdzenia mineralnego HD MINERAL CORE. Decora S.A. to także Europejski Lider w produkcji akcesoriów podłogowych. Jako jedyna firma w Europie możemy zaoferować kompletny system akcesoriów podłogowych (podkład-listwa-profil) z własnej produkcji. Wśród podkładów, jako jedna z dwóch firm na świecie, produkujemy najbardziej zaawansowane technologicznie poliuretanowo podkłady podłogowe (PUM).
Od 25 LAT inwestujemy w wiedzę, najnowszą technologię i know-how.
Więcej o naszych produktach przeczytasz na stronach marek:
ARBITON – www.arbiton.com
AFIRMAX – www.afirmax.eu
EWIFOAM – www.ewifoam.de
Vidella – www.vidella.com
Główne obszary odpowiedzialności:
- kierowanie pracą działu sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta (zespół kilkuosobowy) – na co składa się organizowanie pracy podległym pracownikom, przydzielanie i rozliczanie zadań, motywowanie do osiągania ambitnych celów sprzedażowych,
- stałe usprawnianie organizacji pracy i implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy,
- opracowanie i wdrożenie programów i procedur regulujących sposób, w jaki będą prowadzone działania sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta,
- uaktualnianie oferty, informowanie o nowościach i zmianach,
- nadzór nad terminowością i poprawnością realizacji zamówień, w tym nadzór nad procesem reklamacji.
- wykształcenie wyższe,
- wymagane co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w Dziale Obsługi Klienta/ Call Center/Customer Service,
- proaktywna, prosprzedażowa postawa oraz elastyczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań,
- bardzo dobra znajomość MS Office, znajomość systemu SAP będzie zdecydowanym atutem,
- umiejętność kierowania licznym zespołem sprzedaży telefonicznej,
- odpowiednie doświadczenie w zarządzaniu zespołem: jako lider zespołu - doskonały w komunikacji, rozwiązywaniu problemów interpersonalnych i umiejętności myślenia strategicznego oraz jako kierownik projektu – procedowanie projektów od pomysłu aż do fazy wdrożenia do użytkowania,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, udział w ubezpieczeniu grupowym),
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w projektach oraz szkoleniach finansowanych przez firmę,
- stanowisko o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności oraz interesująca, ciekawa i rozwojowa praca w organizacji o zasięgu międzynarodowym,
- niezbędne narzędzia pracy, umożliwiające realizację powierzonych zadań,
- konkursy i prezenty przy każdej okazji do wspólnej radości.