Kierownik Działu Rozwoju Portali
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KW/KDRP/ST/133/0322
Twój zakres obowiązków
- Analiza wymagań biznesowych i technicznych oraz ich wpływ na systemy IT pod względem biznesowym i technicznym
- Identyfikowanie krótko i długoterminowych potrzeb biznesowych, opracowanie koncepcji rozwiązania dla zagadnień/potrzeb biznesowych
- Kompleksowe, samodzielne prowadzenie projektów z zakresu e-commerce, projektowania rozwiązań IT, udziału w transformacji cyfrowej
- Tworzenie, aktualizacja oraz kontrola wdrożenia długoterminowej wizji technologicznej
- Monitorowanie rezultatów projektowanych rozwiązań i ich optymalizacja
- Tworzenie dokumentacji projektowej w zakresie diagramów architektonicznych, przepływów i opisów projektowanych rozwiązań, analizowanie wymagań i znajdowanie potencjalnych sposobów ich realizacji w rozwiązaniach informatycznych
- Ścisła współpraca, wsparcie i zarządzanie multidyscyplinarnym zespołem: programiści, testerzy, UX, UI, analitycy, kierownicy projektów
- Optymalizowanie ścieżek zakupowych użytkownika
- Optymalizacja procesu wytwórczego i pracy zespołu, monitorowanie efektywności
Nasze wymagania
- Co najmniej 5 letnie doświadczenie w obszarze projektowania aplikacji webowych
- Bardzo dobrej znajomości branży oraz rynku e-commerce, praktycznego doświadczenia w samodzielnych wdrożeniach projektów e-commerce popartego udokumentowanymi sukcesami
- Bardzo dobra znajomość technologii front-endowych i trendów w obszarze front-end
- Dobrze rozwiniętego warsztatu pracy projektowej w zespole multidyscyplinarnym, znajomość metodyk prowadzenia projektów - w tym Agile, Scrum
- Praktyczne doświadczenie z rozwiązaniami chmurowymi oraz procesem CI/CD, DevOps
- Praktyczna znajomość budowania architektury i integracji systemów IT
- Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu usługami informatycznymi np.: w oparciu o ITIL
- Praktyczne doświadczenie w efektywnym monitorowaniu elementów systemów i SLA
- Praktyczne doświadczenie w procesie wytwarzania i testowania oprogramowania
- Bardzo dobra znajomość narzędzi e-commerce m.in. Google Analytics, Google Optimize, Google Data Studio, Google Tag Manager