Ogłoszenie numer: 1503746, z dnia 2017-01-27
Każdy, kto własnymi siłami stworzył Firmę ma świadomość ile trudu trzeba włożyć, by powstała. Tysiące pomysłów, chęć realizacji każdego z nich, ciągłe próby, dzięki którym nabieramy nowych doświadczeń. Jednak, gdy to co tworzymy jest naszą pasją, wszystkie przeciwności stają się motywacją do ciężkiej pracy. Jeśli Twoją pasją jest sprzedaż oraz praca z ludźmi , umiejętność osiągania wyników, jeśli interesuje Ciebie praca w branży Fashion dołącz do Nas. Firma Badura jest Polską Marką z branży obuwniczej.
Obecnie poszukujemy osób do współpracy na stanowisku:
Kierownik działu planowania i alokacji
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: ALP/2017
Opis stanowiska
- krótko i długo-terminowe kompleksowe planowanie kolekcji
- analiza wyników sprzedażowych i wskaźników operacyjnych, w szczególności pod kątem wyprzedawalności i marżowości kolekcji
- alokacja towaru do sieci sprzedaży
- zarządzanie przesunięciami towarów między sklepami oraz outletami
- kontrola stanów magazynowych i dostępności produktów w sieci sprzedaży
- ścisła współpraca z działem przygotowania kolekcji oraz zarządem spółki
- przygotowywanie cyklicznych raportów sprzedaży
- analizy ad-hoc wspierające decyzje zarządcze
- zarządzanie podległym zespołem,
- organizowanie i koordynowanie prac związanych z alokacją towaru do salonów i z utrzymaniem optymalnego poziomu zapasów;
- określanie celów zatowarowania i współczynników alokacyjnych dla poszczególnych salonów,
- prognozowanie zatowarowania w oparciu o wyniki sprzedażowe i planowane wysyłki,
- zarządzanie zapasami posezonowymi,
- współpraca z innymi działami w zakresie planowania dostaw i wysyłek asortymentu
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- dobra znajomość języka angielskiego
- co najmniej 3 lata praktyki zawodowej na analogicznym stanowisku, w spółce odzieżowej posiadającej własną i/lub franczyzową sieć sprzedaży
- praktyka w zakresie przygotowywania analiz sprzedażowych
- mile widziane doświadczenie w projektach interdyscyplinarnych (marketing, sprzedaż, logistyka)
- wysokie umiejętności analityczne; umiejętność dostrzegania korelacji miedzy różnymi zjawiskami w obszarze sprzedaży
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka świadomość biznesowa