Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie do jednego z naszych Zakładów poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Koordynowanie działań związanych z obsługą klientów, ze szczególnym nastawieniem na jakość i terminowość świadczonych usług (obsługa zamówień, realizacja pomiarów, reklamacje, obrona wypowiedzeń, negocjacje, itp.),
- Budowanie relacji z kluczowymi klientami, bezpośredni udział w spotkaniach,
- Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów,
- Koordynowanie procesu wdrażania nowych klientów,
- Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem pracowników (Specjaliści ds. Obsługi Klienta, Regionalni Opiekunowie Klienta, Serwisanci),
- Motywowanie i podnoszenie kompetencji pracowników,
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zarządzanym obszarze,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,
- Przygotowywanie raportów i podejmowanie działań korygujących,
- Udział w projektach lokalnych i grupowych.
- Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w środowisku łączącym działalność operacyjną z obsługą i opieką nad Klientem,
- Preferowane wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu czynności administracyjno-biurowych oddziału,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne (związane z obsługą klienta B2B),
- Samodzielność, umiejętność znajdowania rozwiązań,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i pracy zespołu,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon),
- Ogólnodostępny parking dla pracowników,
- Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy