Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 18 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Celem pracy osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania obszaru Obsługi Klienta w grupę ALAB Laboratoria.
- Nadzór nad pracą wykonywaną przez członków zespołu Ogólnopolskiego Działu Obsługi Klienta
- Nadzór nad funkcjonowaniem lokalnych Działów Obsługi Klienta na terenie Polski poprzez wsparcie, reorganizację pracy, przygotowywanie narzędzi oraz baz wiedzy
- Nadzór nad połączeniami telefonicznymi – infolinia w lokalnych Działach Obsługi Klienta
- Wdrażanie nowych infolinii w lokalnych Działach Obsługi Klienta
- Projektowanie i wdrażanie w grupie ALAB nowych narzędzi, rozwiązań, koncepcji i technologii
- Rozdzielanie projektów i zadań pomiędzy członków zespołu dopasowując ich stopień trudności do poziomu stanowiska każdego z pracowników
- Inicjowanie nowych projektów usprawniających obsługę klienta
- Kierowanie złożonymi projektami o zasięgu ogólnopolskim
- Monitorowanie i kontrola skuteczności wdrożenia projektów realizowanych w dziale
- Zarządzanie obszarem reklamacji na terenie całej Polski
- Nadzór nad lokalną obsługą klientów sieciowych.
- Wykształcenie wyższe medyczne lub pokrewne
- Minimum 5 -10 lat doświadczenia w zakresie obsługi klienta w obszarze medycznym
- Wiedza z zakresu usług laboratoryjnych oferowanych przez laboratoria diagnostyczne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Prawo jazdy kategorii B i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Ciekawą pracę, która pozwoli Ci rozwinąć Twoje dotychczasowej umiejętności.
- Atmosferę, która umożliwia wymianę doświadczeń i rozwój kompetencji.
- Możliwość uczestniczenia w różnorodnych projektach.
- Kartę Multisport.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Pakiet opieki medycznej.
- Pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.