Szukasz wyzwań w międzynarodowym biznesie? Dołącz do Grupy EOS, rozwiń żagle i obierz z nami kurs na sukces. Jesteśmy częścią globalnej sieci, która z powodzeniem od ponad 30 lat dostarcza rozwiązania z zakresu obsługi wierzytelności, zarządzania informacją i płynnością finansową. Zapraszamy na pokład, w Grupie EOS zawsze znajdzie się miejsce dla ludzi prawdziwie oddanych sprawie.
EOS KSI Polska Sp. z o. o. poszukuje osób na stanowisko:
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m. in. za:
- Współkreowanie i realizację standardów oraz procesów obsługi klienta, w tym między innymi obsługi posprzedażowej oraz budowania trwałych relacji z klientami spółki,
- Współpracę z zespołem sprzedaży w zakresie realizacji umów z klientami,
- Pozyskiwanie klientów,
- Zarzadzanie zespołem,
- Monitorowanie oraz analizę danych w zakresie rynku windykacji oraz usług finansowych.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Znajomości rynku oraz procesów windykacji,
- Min. 2 letniego doświadczenia w dziale obsługi klienta na stanowisku zarządczym,
- Komunikatywności i swobody w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i prowadzeniu negocjacji handlowych,
- Kreatywności, nastawienia na cel oraz doskonałej organizacji pracy,
- Wykształcenia wyższego oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego,
- Umiejętności profesjonalnego sporządzania ofert i prezentacji,
- Znajomości obsługi pakietu MS Office,
- Prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Odpowiedzialne stanowisko i realny wpływ na kształtowanie procesu, standardów obsługi klienta,
- Atrakcyjne wynagrodzenie (adekwatne do podsiadanych kompetencji i zaangażowania),
- Dobrą atmosferę pracy w międzynarodowym, profesjonalnym środowisku.